AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har innsett at jeg kanskje har et problem... helt fra jeg var 13 år så har jeg tent på eldre gutter og menn. Det startet med at jeg hadde noen ville fantasier om storebroren (22år) til bestevenninna mi, noe som endte opp med å bli virkelig.. Jeg syns dette var spennende også endte det opp med at jeg hadde sex med faren (47år) hennes også.. Jeg har alltid hatt problemer med min egen far, og tror at grunnen til at jeg er som jeg er, er pga pappa. jeg fantaserer om eldre menn hele tiden.. er dette normalt? tusen takk på forhånd - jente 19<3 Anonymkode: bb150...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Vil tro at det er normalt. Freud sin teori sier at alle menn ønsker å ha sex med sin mor. At damene tenner på sin far er en naturlig videreutvikling av denne teorien. Anonymkode: 94c1f...260
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 var du 13 når du lå med en på 47 år? da må han være pedofil . Ellers er det vel ikke helt unormalt at man liker eldre menn eller damer Anonymkode: 552ee...f3a 4
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vil tro at det er normalt. Freud sin teori sier at alle menn ønsker å ha sex med sin mor. At damene tenner på sin far er en naturlig videreutvikling av denne teorien. Anonymkode: 94c1f...260 jeg har prøvet å ha sex med gutter på min egen alder, men tenner kun på menn 40+ Anonymkode: bb150...d7a 1
SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 For noen er det normalt, for andre ikke. Folk er forskjellige. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): var du 13 når du lå med en på 47 år? da må han være pedofil . Ellers er det vel ikke helt unormalt at man liker eldre menn eller damer Anonymkode: 552ee...f3a jeg ser ikke på han som en pedofil, men som en farsfigur. han hjalp meg jo med å finne ut hva jeg virkelig liker- j19 Anonymkode: bb150...d7a 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): jeg ser ikke på han som en pedofil, men som en farsfigur. han hjalp meg jo med å finne ut hva jeg virkelig liker- j19 Anonymkode: bb150...d7a skjønner du ikke så på han som det, men han er dessverre det Anonymkode: 552ee...f3a 3
SoWhat? Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Du "hadde ikke sex med faren hennes" Du ble voldtatt. Snakk med en psykolog, for du skriver om ting som er både kriminelt og langt forbi normalt, på en måte som om det ikke "er så farlig" Jeg tror du trenger hjelp. 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 Var du 13 og han 47? Anonymkode: 06ab5...425
SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #10 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): jeg ser ikke på han som en pedofil, men som en farsfigur. han hjalp meg jo med å finne ut hva jeg virkelig liker- j19 Anonymkode: bb150...d7a https://www.overgrep.no/hva-er-hebefili/ Så han er hebefil, ikke pedofil. la oss ikke vanne ut det begrepet. Det er seff ikke ok dette heller. 7
visp Skrevet 11. desember 2021 #11 Skrevet 11. desember 2021 SlemUlv skrev (2 minutter siden): https://www.overgrep.no/hva-er-hebefili/ Så han er hebefil, ikke pedofil. la oss ikke vanne ut det begrepet. Det er seff ikke ok dette heller. Dette er hva du henger deg opp i?? Ja, Gud forby om man skulle ordlegge seg feil når en jævel på snart femti knuller på en trettenåring! 3
SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #12 Skrevet 11. desember 2021 visp skrev (Akkurat nå): Dette er hva du henger deg opp i?? Ja, Gud forby om man skulle ordlegge seg feil når en jævel på snart femti knuller på en trettenåring! Kanskje du skulle lest alt jeg skrev? Sukk. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #13 Skrevet 11. desember 2021 SlemUlv skrev (25 minutter siden): Kanskje du skulle lest alt jeg skrev? Sukk. Når du ikke selv ser at dette var en fullstendig malplassert kommentar, men sukker og holder på ditt, tror jeg det må være noe alvorlig galt med gansynet ditt Anonymkode: c219b...2de 2
SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #14 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når du ikke selv ser at dette var en fullstendig malplassert kommentar, men sukker og holder på ditt, tror jeg det må være noe alvorlig galt med gansynet ditt Anonymkode: c219b...2de Det var ikke malplassert å rette på den feilen. Begge deler er ulovlig, og ille (som jeg og nevnte) Men jeg syns virkelig ikke vi skal vanne ut viktige begrep. La oss bruke språket vi har. 5
miss summers Skrevet 11. desember 2021 #15 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når du ikke selv ser at dette var en fullstendig malplassert kommentar, men sukker og holder på ditt, tror jeg det må være noe alvorlig galt med gansynet ditt Anonymkode: c219b...2de Alt skal aksepteres vettu. Og forstås. Etc 🙄 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #16 Skrevet 11. desember 2021 SlemUlv skrev (17 minutter siden): Det var ikke malplassert å rette på den feilen. Begge deler er ulovlig, og ille (som jeg og nevnte) Men jeg syns virkelig ikke vi skal vanne ut viktige begrep. La oss bruke språket vi har. Herregud, sosial dysleksi kalles dette. Anonymkode: c219b...2de 2
SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #17 Skrevet 11. desember 2021 miss summers skrev (22 minutter siden): Alt skal aksepteres vettu. Og forstås. Etc 🙄 Hvor sa jeg at pedofili eller hebifili skulle aksepteres? 🤔 Nokså sikker på at jeg sa det IKKE var ok. Men at jeg ikke syns vi skal vanne ut viktige begrep. 6
miss summers Skrevet 11. desember 2021 #18 Skrevet 11. desember 2021 SlemUlv skrev (1 time siden): For noen er det normalt, for andre ikke. Folk er forskjellige. SlemUlv skrev (1 minutt siden): Hvor sa jeg at pedofili eller hebifili skulle aksepteres? 🤔 Nokså sikker på at jeg sa det IKKE var ok. Men at jeg ikke syns vi skal vanne ut viktige begrep.
SlemUlv Skrevet 11. desember 2021 #19 Skrevet 11. desember 2021 miss summers skrev (2 minutter siden): Ja, for noen er det normalt å like eldre menn.. Vedkommende er nå 19. Jeg svarte på faktisk spørsmålet til TS.. 5
miss summers Skrevet 11. desember 2021 #20 Skrevet 11. desember 2021 SlemUlv skrev (Akkurat nå): Ja, for noen er det normalt å like eldre menn.. Vedkommende er nå 19. Jeg svarte på faktisk spørsmålet til TS.. nei, du gjorde i grunn ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå