AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Det skal liksom ikke mer enn en halv dag etter vask før det lukter hodebunn. Hva kommer dette av? Er det normalt å ha det sånn? Er ikke så ille at jeg kjenner det av meg selv, men om jeg tar meg i hodet og lukter på hendene så kjenner jeg det godt 😕 Anonymkode: 59db1...e5b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Dette minner meg om et par gutter jeg kjente i ungdomstiden, jeg pleide å kjenne denne typiske lukten du beskriver av de begge to, selv om de nettopp hadde vasket håret og fortsatt hadde vått hår. Aner ikke hva det skyldes.. kan du prøve å bytte shampo, kanskje? 🤔 Anonymkode: 8d119...b6b
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #3 Skrevet 12. desember 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Det skal liksom ikke mer enn en halv dag etter vask før det lukter hodebunn. Hva kommer dette av? Er det normalt å ha det sånn? Er ikke så ille at jeg kjenner det av meg selv, men om jeg tar meg i hodet og lukter på hendene så kjenner jeg det godt 😕 Anonymkode: 59db1...e5b Me 2. Kjenner det hver gang jeg har bøyd meg ned og går opp. Fy faen altså. Drittlei. Anonymkode: d0054...cb4
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #4 Skrevet 12. desember 2021 Sånn er det med min tenåringsdatter også. Ble litt bedre etter at hun fikk kortere hår. Men håper noen har gode råd. Anonymkode: 8151e...050
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #5 Skrevet 12. desember 2021 Hva med å spraye litt tørshampo i hodebunnen? En som lukter godt? Anonymkode: 8d119...b6b
Gjest MOD Skrevet 12. desember 2021 #6 Skrevet 12. desember 2021 Kan skyldes hormoner har jeg hørt, vår datter bruker Fungobase sjampo fra apotek av den grunn☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå