AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #1 Skrevet 11. desember 2021 Jeg har lagt merke til «vaksine-skryt» fenomenet på SoMe, spesielt facebook og mennesker over 40 driver med dette. Stadig statuser (og bilder av arm med bomull og teip) «vaksine dose 3 unnagjort» «da har denne karen fått dose 2» osv osv. Hvorfor har dette kleine fenomenet oppstått? Altså, ingen skriver «Da var celleprøven fra livmorhalsen levert #sjekkdeg» selv om det er kjempe viktig og det ville faktisk mint noen på å sjekke seg…. Livmorhalskreft er verre enn covid spør du meg. Anonymkode: f1f41...fc9 3
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #2 Skrevet 11. desember 2021 Du kan se på det som skryt, eller du kan se på det som glede og takknemlighet over å være bedre beskyttet mot en sykdom som faktisk er ganske farlig for de som blir hardt rammet. Ja til fremsnakk av vaksine sier jeg!! For øvrig er det da ikke uvanlig å oppfordre til å ta celleprøve eller sjekke brystene, snakkes helt åpne om i min omgangskrets, og havner også på div snapper. Forskjellen er at det å ikke ta celleprøve kun går utover deg selv, å droppe vaksine går utover flere. Anonymkode: 0c1fd...201 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #3 Skrevet 11. desember 2021 Ingenting å bli krenket over. Vaksiner deg du også. Anonymkode: be797...832
Mezzosoprena Skrevet 11. desember 2021 #4 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har lagt merke til «vaksine-skryt» fenomenet på SoMe, spesielt facebook og mennesker over 40 driver med dette. Stadig statuser (og bilder av arm med bomull og teip) «vaksine dose 3 unnagjort» «da har denne karen fått dose 2» osv osv. Hvorfor har dette kleine fenomenet oppstått? Altså, ingen skriver «Da var celleprøven fra livmorhalsen levert #sjekkdeg» selv om det er kjempe viktig og det ville faktisk mint noen på å sjekke seg…. Livmorhalskreft er verre enn covid spør du meg. Anonymkode: f1f41...fc9 Du har vel ikke fulgt mye med på SoMe hvis du ikke har fått med deg at også #sjekkdeg er et fenomen med ujevne mellomrom. Dessuten tror jeg ikke vaksinebildene er skryt, jeg tror det er lettelse. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå