Grønnfrakk Skrevet 11. desember 2021 #21 Del Skrevet 11. desember 2021 Omtrent ti dager helt uten, var veldig rar opplevelse. Var veldig redd for at det skulle lukte rart i huset mitt, fra noe gammel mat hadde havna bak sofaen eller noe (har småbarn) og gikk rundt med vaskekluten og "blindvaska" støtt og stadig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linny111 Skrevet 11. desember 2021 #22 Del Skrevet 11. desember 2021 8 minutter siden, Svennis said: Ahh ok. Godt mulig det er skremmelsespropaganda med at mange er uten luktesansen flere mnd etter covid. Finnes det noe statistikk på hva gjennomsnittstiden er? Gå uten luktesans etter covid. https://www.beckershospitalreview.com/public-health/when-will-smell-taste-come-back-5-covid-19-questions-answered.html Her står det at gjennomsnittstiden er 21,6 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #23 Del Skrevet 11. desember 2021 Grønnfrakk skrev (12 minutter siden): Omtrent ti dager helt uten, var veldig rar opplevelse. Var veldig redd for at det skulle lukte rart i huset mitt, fra noe gammel mat hadde havna bak sofaen eller noe (har småbarn) og gikk rundt med vaskekluten og "blindvaska" støtt og stadig. Etter ti dager var lukten din helt bra igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grønnfrakk Skrevet 11. desember 2021 #24 Del Skrevet 11. desember 2021 Svennis skrev (8 minutter siden): Etter ti dager var lukten din helt bra igjen? Ja lukt og smak, etter cirka ti dager merket jeg at det begynte å slippe opp, og da tok det noen få dager før det var som normalt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirisiri10 Skrevet 11. desember 2021 #25 Del Skrevet 11. desember 2021 Svennis skrev (53 minutter siden): Kan jeg spørre hvordan du mistet luktesansen? Var du snørrete i nesa og mista det slik? Eller var nesa hel fin, og du våknet en morgen med at du ikke kunne lukte noe? Var helt fin, ikke noe tett, annet enn vondt i halsen. Men ble bitte litt snørrete etterhvert. Ja, plutselig var det borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svennis Skrevet 12. desember 2021 Forfatter #26 Del Skrevet 12. desember 2021 Så en video hvor han norske legen Wasim Zahid har gått 11 mnd, uten verken smak eller lukt. Er det virkelig normalt å gå så lenge uten? Fy faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrey Horne Skrevet 23. februar 2022 #27 Del Skrevet 23. februar 2022 Svennis skrev (På 11.12.2021 den 14.23): Tok det lang tid før den kom tilbake? Dager? Uker? Måneder? Hvordan går det med deg nå? Hvor lang tid tok det? Har akkurat mistet lukt og smak selv Positiv test igår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg