AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #41 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man har ikke rett på det om vedkommende har gjort det klart at det ønsker å være anonym Anonymkode: 34596...6b3 Man har rett på det dersom det blir rettssak. Anonymkode: 19d0f...fdd
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #42 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man har rett på det dersom det blir rettssak. Anonymkode: 19d0f...fdd Ja, og det er noe ganske annet enn hva du skrev Anonymkode: 34596...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #43 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, og det er noe ganske annet enn hva du skrev Anonymkode: 34596...6b3 *hva vedkommende skrev Anonymkode: 34596...6b3
SoWhat? Skrevet 11. desember 2021 #44 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): For ett svar, så når man er bekymret og mekder så er man fiende? Huttetu Anonymkode: da84d...0a1 Bekymret eller "bekymret" Det er spørsmålet. 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #45 Skrevet 11. desember 2021 Spiller det noen rolle om de får vite hvem det er som melder? Så lenge klagen er reell og at barnet er tydelig under omsorgssvikt, så hadde jeg sendt inn melding selv om det er ubehagelig. Er det til barnets beste så er din plikt som medmenneske å melde i fra ! Jeg ville uansett ikke hatt venner som ikke behandlet barna sine bra Anonymkode: d64f8...a5f 1
SoWhat? Skrevet 11. desember 2021 #46 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spiller det noen rolle om de får vite hvem det er som melder? Så lenge klagen er reell og at barnet er tydelig under omsorgssvikt, så hadde jeg sendt inn melding selv om det er ubehagelig. Er det til barnets beste så er din plikt som medmenneske å melde i fra ! Jeg ville uansett ikke hatt venner som ikke behandlet barna sine bra Anonymkode: d64f8...a5f Enig. Var nødt til å melde en mor selv. Hun var "kun" nabo, men jeg la ikke skjul på at jeg meldte fra. Jeg fortalte at jeg måtte det. Hun takket i ettertid. De som virkelig sliter, gjør nok det. De vil ha hjelp, men vet ikke hvordan. Vi utenfor må bry oss om. Nå går det veldig bra med henne. Og barna ❤️ vi har kontakt. Jeg fatter ikke at venner er så jævlie at de ikke bryr seg mer om. Man dolker ikke folk i ryggen! Men, er du feig og redd, så meld fra ved reell bekymring uansett. Men da skal det være REELL bekymring. Det er tragisk nok mange barn som venter på nødvendig hjelp.
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2021 #47 Skrevet 12. desember 2021 SoWhat? skrev (11 timer siden): Bekymret eller "bekymret" Det er spørsmålet. Slutt du da. Hun sier hun er bekymret , da melder man. Anonymkode: da84d...0a1 2
Perelandra Skrevet 12. desember 2021 #48 Skrevet 12. desember 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner. Perelandra, mod.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2021 #49 Skrevet 13. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 12/11/2021 den 17.29): De klarer ofte å spore melder uansett. Med mindre du sender bekymring fra en falsk epostadresse. Men da blir det ofte ikke mer enn ett møte for det er veldig lite tillitsvekkende at en helt skjult person sender bekymring. Da kan det være en fiende som kun vil sverte. Dette skjer ofte og slike meldinger blir tatt mindre seriøst. Anonymkode: 389ba...48c Du kan sende et helt anonymt brev i posten, barnevernet er pliktig til å undersøke slike meldinger også. Anonymkode: a7794...f07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå