lupisnor Skrevet 11. desember 2021 #41 Del Skrevet 11. desember 2021 Spetalen er en av de få som er 100% uinteressert i hva andre synes om han, og jatter aldri med andre. Således er han en viktig person i norsk offentlighet. Blant annet har han vært svært spektisk til Norges forvaltning av oljerikdommen (sette alt på børsen), samt Acer-avtalen. Det er viktige innspill. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #42 Del Skrevet 11. desember 2021 lupisnor skrev (2 minutter siden): Spetalen er en av de få som er 100% uinteressert i hva andre synes om han, og jatter aldri med andre. Således er han en viktig person i norsk offentlighet. Blant annet har han vært svært spektisk til Norges forvaltning av oljerikdommen (sette alt på børsen), samt Acer-avtalen. Det er viktige innspill. Ja, det var den selvtilliten jeg liker. Å stå for det han mener, sier og gjør. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 11. desember 2021 #43 Del Skrevet 11. desember 2021 Farfaren min var en av de som ble sendt i konsentrasjonsleir. De forsøkte å få ham til å snu. Han fortalte at de først trakk ut alle neglene på tærne hans. Og alle neglene på fingrene. Han var like stå som meg. Synes denne kommentaren sier mye om Spetalens ego. Spetalen har da aldri blitt satt på samme prøvelser som sin farfar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 11. desember 2021 #44 Del Skrevet 11. desember 2021 lupisnor skrev (13 minutter siden): Spetalen er en av de få som er 100% uinteressert i hva andre synes om han, og jatter aldri med andre. Således er han en viktig person i norsk offentlighet. Blant annet har han vært svært spektisk til Norges forvaltning av oljerikdommen (sette alt på børsen), samt Acer-avtalen. Det er viktige innspill. Og han har gått ut mot de høye strømregningene som for å hjelpe de som sliter med det. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. desember 2021 #45 Del Skrevet 11. desember 2021 Vera skrev (12 timer siden): Han vil verne om Norge, og ruste opp landet til å klare seg selv. Han er helt i mot å selge bedrifter og verdier til utlandet - og har flere ganger uttalt at politikerne selger landet på billigsalg til kineserne. Han har snakket om behandlingskøene innen helse - og mener krisen kunne ha blitt løst, om vi hadde kompetente politikere. Jeg tror han mener at et land er bra - først når alle har det bra. Hvis du søker han opp på YouTube kommer det opp flere gullkorn. Hvis han vil verne om Norge og mener han representerer de beste løsningene, hvorfor blir han ikke politiker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoWhat? Skrevet 11. desember 2021 Forfatter #46 Del Skrevet 11. desember 2021 Nimbus2000 skrev (10 minutter siden): Farfaren min var en av de som ble sendt i konsentrasjonsleir. De forsøkte å få ham til å snu. Han fortalte at de først trakk ut alle neglene på tærne hans. Og alle neglene på fingrene. Han var like stå som meg. Synes denne kommentaren sier mye om Spetalens ego. Spetalen har da aldri blitt satt på samme prøvelser som sin farfar. Nei, men han er like sta 🙂 jeg ser hva du mener. Ja, han har stort ego. Men han gjør og sier bra ting og når han sier verre ting ( 🙂 ) , så står han for det. Han er liksom ekte vare. Da er det jo greit med stort ego. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. desember 2021 #47 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg liker umiddelbart ikke Spetalen, men jeg er glad for alt det finnes kontrære folk som ham. Jeg har ikke spesielt sterke antipatier mot hams heller. Det er mer slik at han lever i sin verden og jeg lever i min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. desember 2021 #48 Del Skrevet 11. desember 2021 Jeg oppfatter ham som ganske latterlig. Det er jo en grunn til at han ofte forekommer i memes i venstresidegrupper. Han er åpenbart smart, men også ganske koko. I den intervjuene jeg har lest eller sett med ham så synes jeg han framstår usympatisk. https://www.nettavisen.no/okonomi/spetalen-i-harnisk-du-har-jaktet-meg-men-na-jakter-jeg-deg/s/12-95-3424200401 https://www.dagbladet.no/nyheter/spetalen-vil-stope-bestefaren-hennes-i-voks-og-plassere-ham-i-hitler-kabinett/61748462 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 11. desember 2021 #49 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) 54 minutter siden, Vera said: Jeg vil gjerne se eksempler på alle påstandene dine..for meg fremstår han hverken uspiselig eller som en parasitt. Når du sier han fremstår som hårsår og smålig - i hvilke kontekst er dette? Han fremstår mer ærlig og intelligent enn de fleste politikere.. Han ble ganske sutrere over den parodikontoen på Twitter, så satire på hans bekostning gjør ham tydeligvis vonbråten på grensen til det komiske. Det er også et greit kontraeksempel til de som berømmer selvtilliten hans og sier han ikke bryr seg om det andre mener. Reaksjonen hans er helt på linje med noe Musk eller Trump kunne funnet på. Det er åpenbart et relativt skjørt ego vi snakker om her. Endret 11. desember 2021 av Okapi 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 11. desember 2021 #50 Del Skrevet 11. desember 2021 Alterego666 skrev (41 minutter siden): Hvis han vil verne om Norge og mener han representerer de beste løsningene, hvorfor blir han ikke politiker? Fordi han ville ha blitt skvist ut av politikken rimelig kjapt..han har jo tross alt løsninger. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 11. desember 2021 #51 Del Skrevet 11. desember 2021 Vera skrev (14 timer siden): Hadde Spetalen gått inn i politikken - tror jeg at jeg hadde stemt på partiet hans.. Spetalen sponser FrP så du kan stemme på dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 11. desember 2021 #52 Del Skrevet 11. desember 2021 Nimbus2000 skrev (Akkurat nå): Spetalen sponser FrP så du kan stemme på dem. Nei? Gjør han det? Om det stemmer trekker jeg tilbake alt 😞😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 11. desember 2021 #53 Del Skrevet 11. desember 2021 Vera skrev (2 minutter siden): Nei? Gjør han det? Om det stemmer trekker jeg tilbake alt 😞😞 Finansmilliardær Øystein Stray Spetalen blar opp til Fremskrittspartiets valgkamp: GIR EN HALV MILLION TIL FRP https://arkiv.klassekampen.no/article/20150707/PLUSS/150709841 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 11. desember 2021 #54 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Nimbus2000 skrev (2 minutter siden): Finansmilliardær Øystein Stray Spetalen blar opp til Fremskrittspartiets valgkamp: GIR EN HALV MILLION TIL FRP https://arkiv.klassekampen.no/article/20150707/PLUSS/150709841 Fy faen 😞😞 Jeg likte den mannen! Jeg ble oppriktig skuffet nå.. Endret 11. desember 2021 av Vera 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. desember 2021 #55 Del Skrevet 11. desember 2021 Vera skrev (1 time siden): Fordi han ville ha blitt skvist ut av politikken rimelig kjapt..han har jo tross alt løsninger. Dette vet han og du fordi…………? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 11. desember 2021 #56 Del Skrevet 11. desember 2021 Alterego666 skrev (6 minutter siden): Dette vet han og du fordi…………? Fordi det virker som politikere med bakkekontakt og samfunnsengasjement blir skvist ut? Eller har du gode forslag på politikere som har løsninger på krisene vi har i landet? Men, jeg ser nå at Spetalen gir FrP økonomisk støtte..så da utgår han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. desember 2021 #57 Del Skrevet 11. desember 2021 Vera skrev (3 minutter siden): Fordi det virker som politikere med bakkekontakt og samfunnsengasjement blir skvist ut? Eller har du gode forslag på politikere som har løsninger på krisene vi har i landet? Men, jeg ser nå at Spetalen gir FrP økonomisk støtte..så da utgår han. Jegvet ikke hvem du sikter til som er blitt skjøvet ut. På meg virker heller politikken som en arena hvor veldig mange kan avansere raskt med innsats og energi. Ja. Spetalen har støttet FrP, men så har jo også FrP orientert seg i en stadig mer nasjonalistisk retning. FrP ville i dag antakelig sagt nei til EØS-avtalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 11. desember 2021 #58 Del Skrevet 11. desember 2021 (endret) Alterego666 skrev (28 minutter siden): Jegvet ikke hvem du sikter til som er blitt skjøvet ut. På meg virker heller politikken som en arena hvor veldig mange kan avansere raskt med innsats og energi. Det er veldig få som avanserer raskt i politikken. Skal man bli rikspolitiker så må man som regel ha gått gradene siden man var ung tenåring. Det er også veldig få som klarer å bli rikspolitikere. Endret 11. desember 2021 av Nimbus2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zooey Skrevet 11. desember 2021 #59 Del Skrevet 11. desember 2021 Spetalen har alltid vært på ytre høyre, så blir oppriktig skremt av de som sier de ville stemt på ham. Nimbus2000 skrev (53 minutter siden): Det er veldig få som avanserer raskt i politikken. Skal man bli rikspolitiker så må man som regel ha gått gradene siden man var ung tenåring. Det er også veldig få som klarer å bli rikspolitikere. Jepp. Det er veldig mange dyktige innad i de politisk partiene og man må være svært strategisk og ha litt flaks for å faktisk få posisjoner nasjonalt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nimbus2000 Skrevet 11. desember 2021 #60 Del Skrevet 11. desember 2021 Zooey skrev (13 minutter siden): Jepp. Det er veldig mange dyktige innad i de politisk partiene og man må være svært strategisk og ha litt flaks for å faktisk få posisjoner nasjonalt. I tillegg mye maktspill for å komme seg til toppen. De fleste ønsker nok ikke ta del i slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå