Gå til innhold

Gave til mitt barns stemor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Mitt barn er så heldig å ha en fantastisk stemor som jeg tenkte jeg skulle gi en liten oppmerksomhet fra meg og barnet til jul i år fordi hun og pappaen til barnet har jubileum (og da såklart også stemorsjubileum).

Tenkte å bruke ca 500 kr ish, men har noen tips til hva som hadde vært en fin gave å gi? Tenkte kanskje et smykke, eller har dere andre ideer? 

Anonymkode: 3de07...c50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig 😊 Mine barns stemor fikk en fin flaske vin og god sjokolade. Hun er glad i begge. Siden hun likte den sjokoladen så får hun det og natt/dagkrem hun har ønsket seg.

Hva liker hun? 

Skrevet

Så utrolig koselig😀 jeg skulle ønske jeg fikk det av moren til min bonusdatter. Da hadde jeg skjønt at hun satte pris på meg. 
jeg hadde likt å få en flaske med vin, litt kjeks, en brie og god sjokolade. Da kunne jeg kost meg skikkelig😀

Anonymkode: 176ac...5e2

Skrevet
Jessic_a skrev (21 minutter siden):

Så koselig 😊 Mine barns stemor fikk en fin flaske vin og god sjokolade. Hun er glad i begge. Siden hun likte den sjokoladen så får hun det og natt/dagkrem hun har ønsket seg.

Hva liker hun? 

Vi har er godt forhold men vi tilbringer ikke så mye tid sammen at jeg for eksempel vet hvilken vin hun liker osv. Har ikke kjøpt gave til henne før, vi pleier ikke å gjøre det, men tenkte å gjøre litt ekstra stas på henne i år.

Takk for tips, selv synes jeg alltid at vin er fint å få!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så utrolig koselig😀 jeg skulle ønske jeg fikk det av moren til min bonusdatter. Da hadde jeg skjønt at hun satte pris på meg. 
jeg hadde likt å få en flaske med vin, litt kjeks, en brie og god sjokolade. Da kunne jeg kost meg skikkelig😀

Anonymkode: 176ac...5e2

Høres ut som at vin er en slager! Tusen takk 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...