AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Hvert år har jeg veldig store problemer med å kjøpe julegave til kjæresten min. Han har alt, og ønsker han seg noe har han allerede kjøpt det dagen etter. Er det noen her som har tips til hva man kan gi? Han selv er veldig flink til å kjøpe gaver til meg, så har veldig lyst til å gi han noe han setter pris på. Han er en vanlig mann, 26 år ganmel, men grei interesse for sport/trening, fin klesstil (så føler at her er det lett å bomme), glad i gaming (men han har vel alt som trenges), kjører snowboard til tider. var inne på tanken av noe med opplevelse, og da innom tanken på spa, men har en følelse av at det trolig er jeg som setter mest pris på det (eller liker menn spa??) Heldt ikke altfor dyrt, men en med wow faktor likevel😅 takk på forhånd Anonymkode: 9b95c...9e1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Det er ikke enkelt med disse mannfolka! Hva med undertøy? Fotpleie, hvis han er typen som liker å pynte seg? Deodorant eller parfyme? Treningsklokke? Stilig treningsbag? Bok? Spill? Anonymkode: fb980...327
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Tja, undertøy trenger man jo alltid, men er så redd jeg kommer til å få en så flott gave (som vanlig) at det blir seende så stusselig ut.. treningsklokke derimot var kanskje ikke dumt! Er det noen spesielle som er «inn»? Jeg er veldig lite teknisk av meg, hehe😅 Anonymkode: 9b95c...9e1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Massasje gavekort? Sportsmassasje. Mat? Matkurv? Noe da litt ekstra dyrt og godt som man ikke unner seg. Ta med noe godt øl ol. om han liker alkohol. Boxer og sokker er alltid noe man trenger. Opplevelse er jo litt vanskelig med korona, når alt stenger. Men en weekend tur på hotell? Anonymkode: f419a...fbf
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #5 Skrevet 11. desember 2021 Vet jo ikke hvor i landet dere holder til, men en liten weekend på Norefjell ski og spa kunne jo vært noe ?😊 sykt deilig spaavdeling selv om den ikke er den største, deilige behandlinger og bra anlegg for snowboard og ski. I tillegg veldig mye og bra skispor om dere også vil gå en langrennstur Anonymkode: 6ce38...32b
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #6 Skrevet 11. desember 2021 Opplevelse ja, spa nei. 😅 https://www.trackday.no/kjoreopplevelser.html Kjøre morobil tenker jeg slår an. Anonymkode: c2ed7...d45 1
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #7 Skrevet 11. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 15.47): Tja, undertøy trenger man jo alltid, men er så redd jeg kommer til å få en så flott gave (som vanlig) at det blir seende så stusselig ut.. treningsklokke derimot var kanskje ikke dumt! Er det noen spesielle som er «inn»? Jeg er veldig lite teknisk av meg, hehe😅 Anonymkode: 9b95c...9e1 Apple Watch eller Polar. Spørs helt på prisnivå også. Anonymkode: 256d9...78b
dillyduzit Skrevet 11. desember 2021 #8 Skrevet 11. desember 2021 Kjøper parfyme hvert år. En ting han ikke gidder å bruke penger på, og jeg har en sær obession med lukter. Sammenligner med de han allerede har og liker godt, kjøper noe nytt året etterpå. I år får han Tom Ford Ombre Leather. Man kan liksom ikke bomme dersom man gjør litt research.
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2021 #9 Skrevet 11. desember 2021 Trekant 🤣 Anonymkode: 72533...4c9
Zooey Skrevet 12. desember 2021 #10 Skrevet 12. desember 2021 Billetter til en konsert? Øya-festivalen neste år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå