Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvert år har jeg veldig store problemer med å kjøpe julegave til kjæresten min. Han har alt, og ønsker han seg noe har han allerede kjøpt det dagen etter. Er det noen her som har tips til hva man kan gi? Han selv er veldig flink til å kjøpe gaver til meg, så har veldig lyst til å gi han noe han setter pris på. 

Han er en vanlig mann, 26 år ganmel, men grei interesse for sport/trening, fin klesstil (så føler at her er det lett å bomme), glad i gaming (men han har vel alt som trenges), kjører snowboard til tider. 

var inne på tanken av noe med opplevelse, og da innom tanken på spa, men har en følelse av at det trolig er jeg som setter mest pris på det (eller liker menn spa??) 

Heldt ikke altfor dyrt, men en med wow faktor likevel😅 takk på forhånd :) 

Anonymkode: 9b95c...9e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke enkelt med disse mannfolka! Hva med undertøy? Fotpleie, hvis han er typen som liker å pynte seg? Deodorant eller parfyme? Treningsklokke? Stilig treningsbag? Bok? Spill? 

Anonymkode: fb980...327

Skrevet

Tja, undertøy trenger man jo alltid, men er så redd jeg kommer til å få en så flott gave (som vanlig) at det blir seende så stusselig ut.. treningsklokke derimot var kanskje ikke dumt! Er det noen spesielle som er «inn»? Jeg er veldig lite teknisk av meg, hehe😅

Skrevet

Massasje gavekort? Sportsmassasje.

Mat? Matkurv? Noe da litt ekstra dyrt og godt som man ikke unner seg. Ta med noe godt øl ol. om han liker alkohol.

Boxer og sokker er alltid noe man trenger.

Opplevelse er jo litt vanskelig med korona, når alt stenger. Men en weekend tur på hotell?

Anonymkode: f419a...fbf

Skrevet

Vet jo ikke hvor i landet dere holder til, men en liten weekend på Norefjell ski og spa kunne jo vært noe ?😊 sykt deilig spaavdeling selv om den ikke er den største, deilige behandlinger og bra anlegg for snowboard og ski. I tillegg veldig mye og bra skispor om dere også vil gå en langrennstur

Anonymkode: 6ce38...32b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2021 den 15.47):

Tja, undertøy trenger man jo alltid, men er så redd jeg kommer til å få en så flott gave (som vanlig) at det blir seende så stusselig ut.. treningsklokke derimot var kanskje ikke dumt! Er det noen spesielle som er «inn»? Jeg er veldig lite teknisk av meg, hehe😅

Apple Watch eller Polar. Spørs helt på prisnivå også.

Anonymkode: 256d9...78b

Skrevet

Kjøper parfyme hvert år. En ting han ikke gidder å bruke penger på, og jeg har en sær obession med lukter. Sammenligner med de han allerede har og liker godt, kjøper noe nytt året etterpå. I år får han Tom Ford Ombre Leather. 

Man kan liksom ikke bomme dersom man gjør litt research. 

Skrevet

Trekant 🤣

Anonymkode: 72533...4c9

Skrevet

Billetter til en konsert? Øya-festivalen neste år? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...