AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg føler meg ikke tatt på alvor av legen jeg går til. Jeg scorte 37 på MADRS, og jeg føler meg svært deprimert, noe jeg har gjort i en stund nå. Depresjonen er nok en reaksjon på utbrenthet som jeg har hatt i lang tid. Jeg spiser dårlig, sover dårlig, klarer ikke konsentrere meg om noe. Jeg er likegyldig, klarer ikke glede meg over ting som jeg tidligere gledet meg over. Jeg er klar over at det er viktig med sosial deltakelse på jobb etc, men akkurat nå klarer jeg ikke dette. Jeg soner ut og jeg klarer ikke konsentrere meg om oppgavene jeg har. Jeg er sykepleier, så det sier seg selv at hodet må være på plass. Jeg er ny på et sted hvor jeg har verken venner eller familie, bodd her ca 1 år. Fastlegen eller de andre legene på legekontoret jeg går kjenner meg ikke, og vil derfor ikke gi meg sykmelding til tross for at min tidligere fastlege har sendt journalen min nå to ganger til de. Min tidligere fastlege vil ikke blande seg inn i andres sykmeldinger. Jeg lurer derfor på om det for meg kan lønne seg å gå til privatlege? Jeg trenger sårt sykmelding i et par uker, bare for å ta en pause fra alt. Reise hjem og være med familie og venner. Jeg har dessverre ikke ferie jeg kan ta ut, og jeg får ikke ta ut ulønnet permisjon... Jeg er dessuten henvist til psykolog, noe jeg kommer til å gå til, samt mentaltrener som jeg har time hos neste uke. Anonymkode: 4ed62...af6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå