AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Del Skrevet 10. desember 2021 Er på jakt etter et bra ringlys, men det er en jungel der ute. Så trenger hjelp og tips. Kriterier: skal ta bilder av diverse produkter (alt fra rosemalte treting til porselen, glass, tekstiler ect) på hvit bakgrunn. Ringlyset skal lyse opp/erstatte sterke lys. Det må være kompatibel med mobilkamera (ikke flimmer på video osv). Prisklasse er ikke viktig. Noen som har tips? Tripod er ikke veldig viktig. Anonymkode: 73400...abc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Del Skrevet 10. desember 2021 Oi, du skulle skrevet dette i forrige uke! Elkøp hadde Razer Ring Light på tilbud med 40% frem til søndag som var, -jeg sjekket den opp på nettet og den er en av de beste innenfor sin prisklasse. Koster ca.1300,- nå til vanlig pris. Anonymkode: 462fc...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Oi, du skulle skrevet dette i forrige uke! Elkøp hadde Razer Ring Light på tilbud med 40% frem til søndag som var, -jeg sjekket den opp på nettet og den er en av de beste innenfor sin prisklasse. Koster ca.1300,- nå til vanlig pris. Anonymkode: 462fc...ac3 Jeg er forøvrig veldig fornøyd med den, kan justere lysstyrke og type lys (kaldt, mellomvarmt og varmt) og har ingen flimmer ved bildetaking. Bruker den også som arbeidslys. Anonymkode: 462fc...ac3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dillyduzit Skrevet 11. desember 2021 #4 Del Skrevet 11. desember 2021 Bruker Nanlite 14'' ringlys, kjøpte på Clas Ohlson i 2019. Fungerer supert, kan skifte mellom varmt og kaldt og lysstyrke. Flimrer ikke. Bruker det hovedsakelig som lyskilde når jeg tar bilde av sminke/filmer sminke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå