Gå til innhold

Som ang Ringlys


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter et bra ringlys, men det er en jungel der ute. Så trenger hjelp og tips.

Kriterier: skal ta bilder av diverse produkter (alt fra rosemalte treting til porselen,  glass, tekstiler ect)  på hvit bakgrunn. Ringlyset skal lyse opp/erstatte sterke lys. Det må være kompatibel med mobilkamera (ikke flimmer på video osv). Prisklasse er ikke viktig.

Noen som har tips? Tripod er ikke veldig viktig.

Anonymkode: 73400...abc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, du skulle skrevet dette i forrige uke! Elkøp hadde Razer Ring Light på tilbud med 40% frem til søndag som var, -jeg sjekket den opp på nettet og den er en av de beste innenfor sin prisklasse. Koster ca.1300,- nå til vanlig pris. 

Anonymkode: 462fc...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oi, du skulle skrevet dette i forrige uke! Elkøp hadde Razer Ring Light på tilbud med 40% frem til søndag som var, -jeg sjekket den opp på nettet og den er en av de beste innenfor sin prisklasse. Koster ca.1300,- nå til vanlig pris. 

Anonymkode: 462fc...ac3

Jeg er forøvrig veldig fornøyd med den, kan justere lysstyrke og type lys (kaldt, mellomvarmt og varmt) og har ingen flimmer ved bildetaking. Bruker den også som arbeidslys.

Anonymkode: 462fc...ac3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Nanlite 14'' ringlys, kjøpte på Clas Ohlson i 2019. Fungerer supert, kan skifte mellom varmt og kaldt og lysstyrke. Flimrer ikke. Bruker det hovedsakelig som lyskilde når jeg tar bilde av sminke/filmer sminke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...