Gå til innhold

Telefonsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann maser om trekant. Jeg er ikke så sikker på at jeg vil, jeg er redd jeg kan bli sjalu fordi jeg er ikke helt fornøyd med meg selv. Så tenkte på noe jeg leste her inne. Kanskje en kunne ringe en slik sextelefon sammen og teste og se hvordan det føles? Jeg så på den der www.koselinjen.no og tenkte det kanskje var noe? Er dette en dum ide? Jeg føler meg som en forb.. idiot! 

Anonymkode: cdbb9...072

Skrevet

Er du ikke helt sikker, så må dere bare legger det bak dere. Det vil bare ødelegge dere. 

• Liker 4
Skrevet

Enig med Doktoren, legg det bak dere. For humoren sin skyld, sier du at du har ordnet med en person til trekanten han vil ha. Bare at denne personen er en mann :) 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet

Telefonsex er veldig 2005 (og betalte tjenester er helt sikkert grisedyrt OG kleint)

Det er snap som gjelder i dag. 

Skrevet

Det var en dum ide. Du kommer ikke til å bli opphisset av en random dame som sitter å følger et script av ord og setninger hun skal si og late som hun er kåt mens hun egentlig gir blanke faen og bare vil ha pengene deres 

Anonymkode: e6454...287

Gjest Elder Millennial
Skrevet

Som nevnt tidligere, er du det minste i tvil så lar du være. 

Er mye morro man kan finne på uten å ta skrittet helt ut☺️

Nå vet ikke jeg om det er noe for dere, men du kan jo prøve å snakke om hva du ville gjort med en 3. person til stede under akten? 

Eller han kan ha bind for øynene og så later du som du slipper inn en annen person? 

Det viktigste er jo at du er komfortabel med det, hva kunne du tenke deg? Så har du det som utgangspunkt. 

Skrevet

Tror jeg hadde blitt sur om mannen maste om trekant. Hva ønsker han at det skal innebære? Er det snakk om en ekstra dame eller mann? Telefonsex er veldig kjedelige greier. Ville lagt hele greia død hvis det er noe du uansett ikke har lyst til, og heller tenkt rollespill eller lignende. Kanskje er det andre fantasier som kan være spennende for begge parter? 

Anonymkode: 2fd73...fc2

Skrevet

Vil du ikke, så er det ikke verdt det.

Anonymkode: cae24...0ab

Skrevet

En liten oppdatering, JEG ringte alene til www.koselinjen.no og pratet med en jente der, så følte meg mer avslappet. Jeg skal få med gubben til å ringe i helgen..  jeg vet dette er litt mas fra meg, men jeg syns av to onder osv... 

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2021 den 14.33):

En liten oppdatering, JEG ringte alene til www.koselinjen.no og pratet med en jente der, så følte meg mer avslappet. Jeg skal få med gubben til å ringe i helgen..  jeg vet dette er litt mas fra meg, men jeg syns av to onder osv... 

Er nysgjerrig, var det bra og ekte på den koselinjen? Og har du og din bedre halvdel ringt sammen? .... 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det blir feil at du må velge mellom to onder,  som du sier, når det gjelder ditt sex og samliv. Du går på akkord med deg selv, og det er aldri positivt på det området.

Anonymkode: ce462...3df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...