Gå til innhold

Får man innkalling til 3. dose?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eller må man selv ta initiativ? Kontakte fastlege eller vaksine kontor, i så fall? Ble kontaktet av fastlegekontoret for første og andre dose.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg og på. Er 25

Anonymkode: 87fb7...02f

Skrevet

Jeg fikk en sms i dag fra vaksinesenteret, med beskjed om at jeg nå kunne bestille meg time til 3. dose vaksineringen. Det fulgte med en link, med med all svindel og scam som pågår via linker man får på sms, så foretrakk jeg å ringe og bestille timen i stedet.  

Så nå har jeg fått time til dose 3 neste uke. Jeg valgte Pfizer denne gangen, selv om dose to og en var Moderna, for jeg ble så syk av andre dosen Moderna. En jeg kjenner valgte Pfizer som tredje dose, og fikk mye mildere bivirkninger og mindre sykdomsfølelse etterpå.

Skrevet

Nå må folk snart skjønne at dette kan variere fra kommune til kommune - så gå inn på DIN kommunes nettsider for å se hvordan det fungerer der du bor!

• Liker 3
Skrevet

Bor i Sandnes. her har de gjort som da de startet første vaksinering. Man får sms. Startet med gamle og helsepersonell, deretter de i risikosonen deretter går det på løpende bånd. Jeg fikk sms med link til timen. Spørs hvor gammel du er. Hvis du fikk sms sist gang får du nok det denne gangen og. 

Anonymkode: 9be31...3ed

Skrevet

Nei, ikke for øyeblikket.

Anonymkode: 229a5...56b

Skrevet
Thyra skrev (7 timer siden):

Eller må man selv ta initiativ? Kontakte fastlege eller vaksine kontor, i så fall? Ble kontaktet av fastlegekontoret for første og andre dose.

Jeg fikk det

Anonymkode: c53c5...0ea

Skrevet

Varierer fra kommune til kommune, min kommune må man bestille time selv, men nå skulle de ha noe drop inn, men da må du også ta initiativ selv. Mange gamle som ikke får dette med seg, og da må pårørende hjelpe de å bestille time. Helt håpløst system, de skulle ringt rundt som de gjorde med de første dosene, til alle over 70 år.

Anonymkode: c9731...6db

Skrevet
Million skrev (7 timer siden):

Jeg fikk en sms i dag fra vaksinesenteret, med beskjed om at jeg nå kunne bestille meg time til 3. dose vaksineringen. Det fulgte med en link, med med all svindel og scam som pågår via linker man får på sms, så foretrakk jeg å ringe og bestille timen i stedet.  

Så nå har jeg fått time til dose 3 neste uke. Jeg valgte Pfizer denne gangen, selv om dose to og en var Moderna, for jeg ble så syk av andre dosen Moderna. En jeg kjenner valgte Pfizer som tredje dose, og fikk mye mildere bivirkninger og mindre sykdomsfølelse etterpå.

Tok dose 3 denne uka og jeg valgte moderna, mens de to første var Pfizer.  Den første dosen fikk jeg litt bivirkninger av, men ikke av de to siste.

Skrevet
emilie123 skrev (9 minutter siden):

Tok dose 3 denne uka og jeg valgte moderna, mens de to første var Pfizer.  Den første dosen fikk jeg litt bivirkninger av, men ikke av de to siste.

Ja, jeg beklager, jeg skrev feil. Det var første dosen jeg ble så dårlig av og fikk over 39 C i feber. Lå rett ut en hel dag. Klarte ikke spise eller noe. Tror knapt jeg var på do.

Skrevet

Her har de plakater om drop-in for aldersgruppen 65 og opp. 

Anonymkode: 636f7...df7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...