AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #1 Skrevet 10. desember 2021 Jeg unngår helst Meny butikken hvor hun jobber. Men i går måtte jeg gå innom der igjen, og der stod hun. Alltid frekk og ufin, gir stygge blikk osv. Jeg sa jeg skulle ha to kyllinglår, litt fløtegratinerte poteter, og en fiskekake. Hun spurte meg om det ikke var litt for mye? Jeg sa hva mener du? Da ser hun på meg med et spesielt blikk rettet mot magen min og sier nei, ingenting. Jeg skjønner jo at hun mener jeg er overvektig. Jeg vet selv jeg er 14 kg for mye. Synes det er så uhyggelig, for jeg er glad i mat fra varmdisken og hun står nesten alltid der. Har gått på andre Meny butikker, men denne er nærmere her vi bor. Flere her som opplever frekke folk som står bak varmdisken? Etter min mening bør man være hyggelig og ha et godt humør når man står bak en varmdisk. Jeg har faktisk blitt på dårlig humør av denne damen flere ganger. Skal ikke folk som jobber bak en varmdisk gjøre slik at kunden vil komme tilbake? Men denne damen gjør altså sånn at folk mister humøret sitt. Anonymkode: d4cf0...ee8 4
Vimsepims Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Ta en samtale med sjefen hennes du. 24
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Skrevet 10. desember 2021 Hvis det er sant så hadde jeg sagt fra til sjefen hennes. Men kan det være at hun spurte "hvor mye" for å vite hvor mye av det du ville ha hun skulle legge i posen? Anonymkode: d8ffc...c2f 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #4 Skrevet 10. desember 2021 Hvis hun faktisk er sånn så ville jeg gitt beskjed til butikksjef og til meny sentralt. Anonymkode: d0aab...c72 7
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Dette er sant. har faktisk fortalt dette til ei venninne og hun sa at hun har ikke opplevd det men at hun kjenner ei som også har sagt at hun damen bak disken er ufin. Jeg vet ikke hvordan jeg kontakter sjefen hennes? Er det anonymt? Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis det er sant så hadde jeg sagt fra til sjefen hennes. Men kan det være at hun spurte "hvor mye" for å vite hvor mye av det du ville ha hun skulle legge i posen? Anonymkode: d8ffc...c2f Det går ikke ann å missforstå det. Hun sa det tydelig og klart med en hånelig tone og det blikket hennes. Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er sant. har faktisk fortalt dette til ei venninne og hun sa at hun har ikke opplevd det men at hun kjenner ei som også har sagt at hun damen bak disken er ufin. Jeg vet ikke hvordan jeg kontakter sjefen hennes? Er det anonymt? Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 Si at du går rett til sjefen med den kommentaren, så blir hun nok stille. Kjenner jeg blir så forbanna Anonymkode: be8c2...5fb 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Si at du går rett til sjefen med den kommentaren, så blir hun nok stille. Kjenner jeg blir så forbanna Anonymkode: be8c2...5fb Samme her. Problemet mitt er bare det, at jeg tenker jeg skal det, og så skjer det, og da klarer jeg bare ikke å svare for meg. Blir rett og slett satt ut. Ts Anonymkode: d4cf0...ee8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme her. Problemet mitt er bare det, at jeg tenker jeg skal det, og så skjer det, og da klarer jeg bare ikke å svare for meg. Blir rett og slett satt ut. Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 Det er bare fint å ha en anledning til å øve på det. Neste gang - prøv å svar tilbake! Anonymkode: 52bfe...dfc 1
Entern Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 Vimsepims skrev (9 minutter siden): Ta en samtale med sjefen hennes du. Jepp. Dette. Da tenker jeg hun holder kjeft heretter. 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette er sant. har faktisk fortalt dette til ei venninne og hun sa at hun har ikke opplevd det men at hun kjenner ei som også har sagt at hun damen bak disken er ufin. Jeg vet ikke hvordan jeg kontakter sjefen hennes? Er det anonymt? Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 Du vet ikke hvordan du kontakter et annet menneske? Send en mail. Eller et brev om du vil være anonym. Anonymkode: 588f8...ddc 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Frekke mennesker finner man overalt, og slike burde ikke jobbe i butikk, send en klage på henne.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med sjefen i butikken. Det er ikke greit. Og det er ikke slik man læres opp til å oppføre seg når man jobber i butikk. Man skal ikke kommentere å dømme hva andre kjøper. Kommer de med bind og sjokolade, ingen kommentar på «ja nå er det den tiden igjen ja». Er det kondom og agurk, heller ingen kommentar. Samme om de kjøper røyk, snus eller alkohol, ingen kommentar. Eller om hele båndet er fylt opp av snop, chips, og masse fet og usunn mat. Men kommenterer aldri. Man nikker/sier hei, smiler, gjør jobben, og avslutter med ha en fin dag videre. Ikke noe mer enn det er nødvendig. Kan man tenke tanker om noen handler inn gummihansker, kondom og avlange grønnsaker? Ja man kan ha mange tanker om det. Samme går for usunne matvarer. Ja man kan tenke tanken at «oi burde ikke h*n gå for noe sunnere». Men tanker skader ingen. Forøvrig så kan jeg si at jeg har stort sett aldri har tenkt 2 ganger over matvarer som folk handler i butikken, da jeg opererer på autopilot og tankene mine er helt andre steder 😅😂 Jeg har arbeidet både i ferskvare og i kassen tidligere, så har erfaring med alt. Anonymkode: 521ba...5f6 5
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med sjefen i butikken. Det er ikke greit. Og det er ikke slik man læres opp til å oppføre seg når man jobber i butikk. Man skal ikke kommentere å dømme hva andre kjøper. Kommer de med bind og sjokolade, ingen kommentar på «ja nå er det den tiden igjen ja». Er det kondom og agurk, heller ingen kommentar. Samme om de kjøper røyk, snus eller alkohol, ingen kommentar. Eller om hele båndet er fylt opp av snop, chips, og masse fet og usunn mat. Men kommenterer aldri. Man nikker/sier hei, smiler, gjør jobben, og avslutter med ha en fin dag videre. Ikke noe mer enn det er nødvendig. Kan man tenke tanker om noen handler inn gummihansker, kondom og avlange grønnsaker? Ja man kan ha mange tanker om det. Samme går for usunne matvarer. Ja man kan tenke tanken at «oi burde ikke h*n gå for noe sunnere». Men tanker skader ingen. Forøvrig så kan jeg si at jeg har stort sett aldri har tenkt 2 ganger over matvarer som folk handler i butikken, da jeg opererer på autopilot og tankene mine er helt andre steder 😅😂 Jeg har arbeidet både i ferskvare og i kassen tidligere, så har erfaring med alt. Anonymkode: 521ba...5f6 Syntes alltid det er gøy å kjøpe bind å sjokolade og kun det. Ingen sier noe. Men ansiktene sier jo sitt 😂😂😂😜 Anonymkode: 2dd75...ea6 2
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Her vil jeg anbefale deg å ta kontakt med sjefen i butikken. Det er ikke greit. Og det er ikke slik man læres opp til å oppføre seg når man jobber i butikk. Man skal ikke kommentere å dømme hva andre kjøper. Kommer de med bind og sjokolade, ingen kommentar på «ja nå er det den tiden igjen ja». Er det kondom og agurk, heller ingen kommentar. Samme om de kjøper røyk, snus eller alkohol, ingen kommentar. Eller om hele båndet er fylt opp av snop, chips, og masse fet og usunn mat. Men kommenterer aldri. Man nikker/sier hei, smiler, gjør jobben, og avslutter med ha en fin dag videre. Ikke noe mer enn det er nødvendig. Kan man tenke tanker om noen handler inn gummihansker, kondom og avlange grønnsaker? Ja man kan ha mange tanker om det. Samme går for usunne matvarer. Ja man kan tenke tanken at «oi burde ikke h*n gå for noe sunnere». Men tanker skader ingen. Forøvrig så kan jeg si at jeg har stort sett aldri har tenkt 2 ganger over matvarer som folk handler i butikken, da jeg opererer på autopilot og tankene mine er helt andre steder 😅😂 Jeg har arbeidet både i ferskvare og i kassen tidligere, så har erfaring med alt. Anonymkode: 521ba...5f6 Jeg aner ikke hva som skjer i hodet ditt, eller om det er jeg som er utrolig dum nå. Men hva tenker du når du ser GUMMIHANSKER, kondom og avlange grønnsaker??? Wtf Ellers må jeg si at du har en dirty mind.. jez 😄 2
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 Arbeidsgiveren til den dama vet ikke hvordan hun holder på. Gi beskjed. Håper hun får sparken. En ting er manglende service. Noe jeg misliker så mye. Noe annet er ufordragelig frekkhet. Hun har ingenting bak en disk å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 Om du hadde kjøpt flere kilo av alt hver eneste dag, hadde hun ikke hatt noe hun skulle ha sagt. Hun aner ingenting om du handler bare til deg selv, eller kjøper med til andre. Send en mail til butikken, eller registrer trumf og bli med på kundeundersøkelsene. Anonymkode: 8ec43...348
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Dette er sant. har faktisk fortalt dette til ei venninne og hun sa at hun har ikke opplevd det men at hun kjenner ei som også har sagt at hun damen bak disken er ufin. Jeg vet ikke hvordan jeg kontakter sjefen hennes? Er det anonymt? Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 Du sender en mail. Google butikkkjeden og finn mail til den aktuelle butikken Anonymkode: d8ffc...c2f
Whistler Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): .............. Jeg vet ikke hvordan jeg kontakter sjefen hennes? Er det anonymt? Ts Anonymkode: d4cf0...ee8 Du snakker med en ansatt mens du er i butikken og spør etter daglig leder eller avdelingsleder.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 Creds for at du klarer å holde deg såpass rolig, ts. Jeg hadde blikka tilbake og slengt med leppa tilbake, dritt kjerring! Men ja, gå videre med det, la hun få kjenne på det! Anonymkode: 217d0...1f1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå