Gå til innhold

Drama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte kan vi være uenige, eller diskutere noe som ikke en alltid er enig i, eller bli frustrert over noe. 
I vår foreldregruppe på skolen hender det at barn blir uvenner og sier stygge ting til hverandre, foreldrene er raskt på banen og skal ordne opp. Dette ender i: mitt barn har ikke gjort dette, eller mitt barn har aldri sagt dette. Det var ditt barn som begynte først osv. Barna blir venner igjen dagen etter, mens foreldrene forblir uvenner i lang tid. 
Det foreldrene da gjør er å slette hverandre på fb. 
Jeg har selv oppdaget at to av foreldrene har slettet meg på fb etter at barnet mitt hadde en gnist med deres gutter. 
Jeg synes dette er tåpelig og ekstremt barnslig. 
Jeg tror selvfølgelig det beste om mitt eget barn, men jeg vet også at barn er barn, og at når de er sammen uten voksne kan det sies mye rart mellom de. 
så jeg tror ikke mitt barn er noe bedre enn andre barn. 
mer vare så lei foreldre som skal lage så mye drama 

Anonymkode: 5e355...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det var da voldsomt 😳

Anonymkode: 747fb...15c

Ja, det er ganske håpløst.. ser det er flere foreldre som har slettet hverandre. Da har det vært noe greier mellom barna. 
må legge til at det er en spesiell foreldregruppe i denne klassen. 
det andre barnet mitt som går på videregående nå har det aldri vært slik med. Vi foreldrene har vært sammensveiset. En del eldre foreldre i det kullet 

Anonymkode: 5e355...3da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...