AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har fedme grad 1, og har lenge forsøkt å gå ned. Trener jevnlig, men jo mer jeg trener - jo mer spiser jeg. Jeg trenger å dempe sulthetsfølelsen, og har lest litt om Saxenda osv. Har noen her erfaringer? Kan man bare møte opp hos fastlege og si at man ønsker dette…? Er så redd jeg får beskjed om å prøve andre ting, når jeg vet at jeg ikke klarer det😩 Anonymkode: 0a2f9...393
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #2 Skrevet 10. desember 2021 Du kan få beskjed om å prøve mysimba først, som er tabletter Lykke til med praten, les deg gjerne opp før legetime, det er ikke alle leger som er like opplyst 😑 Både mysimba og saxenda er godkjent som slankemidler. Har bare erfaring med saxenda, gikk litt ned. Men for mye plager med kvalme og oppkast gjorde at jeg sluttet. Gikk over på ozempic, den er ikke godkjent enda for andre enn de med diabetes. Men legen kan skrive den ut off label, billigere og mindre bivirkninger. Har gått ned 23 kg tilsammen. Hjalp på overspising og søtsuget 😊 Masse lykke til 👍🤞 Anonymkode: 1c052...2dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå