AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Min mor tok røntgen av lungene for ca 3 uker siden, i dag fikk hun innkallelse til speisalisthelsetjenesten io midten av januar, vi er veldig bekymret ( hun blir tungpustet når hun går opp bakker ) Dersom det hadde vært alvorlig hadde de ikke ringt med en gang? Bekymret.😪 Anonymkode: 38bbe...6af
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Min mor tok røntgen av lungene for ca 3 uker siden, i dag fikk hun innkallelse til speisalisthelsetjenesten io midten av januar, vi er veldig bekymret ( hun blir tungpustet når hun går opp bakker ) Dersom det hadde vært alvorlig hadde de ikke ringt med en gang? Bekymret.😪 Anonymkode: 38bbe...6af Skjønner at du er bekymret men de må sjekke alt som er avvik. Altså det kan være ufarlige ting som må sjekkes nærmere! Anonymkode: 5ba2e...060 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Min mor tok røntgen av lungene for ca 3 uker siden, i dag fikk hun innkallelse til speisalisthelsetjenesten io midten av januar, vi er veldig bekymret ( hun blir tungpustet når hun går opp bakker ) Dersom det hadde vært alvorlig hadde de ikke ringt med en gang? Bekymret.😪 Anonymkode: 38bbe...6af Ellers så kan det være at de bare vil utrede henne selvom det ikke var mistenkelige funn i røntgen bildene! Anonymkode: 5ba2e...060 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 🌸Tusen takk for svar, det betyr mye i denne situasjonen.🌸 Men er det ikke slik hvis de tydelig finner noe så ringer de? Anonymkode: 38bbe...6af
Minlillesky Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Min mor tok røntgen av lungene for ca 3 uker siden, i dag fikk hun innkallelse til speisalisthelsetjenesten io midten av januar, vi er veldig bekymret ( hun blir tungpustet når hun går opp bakker ) Dersom det hadde vært alvorlig hadde de ikke ringt med en gang? Bekymret.😪 Anonymkode: 38bbe...6af Midten av januar er en stund til. Så det virker ikke som det haster noe spesielt 2
enkefru Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Hadde det vært alvorlig, ville hun blitt oppringt og fått time før jul 4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 💜Tusen hjertelig takk for svar💜 litt lettere nå Anonymkode: 38bbe...6af
Gjest Chroma Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Moren din kan ringe og snakke med de hvis hun er bekymret. Evt fastlegen, som helst sikkert har fått epikrise.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): 🌸Tusen takk for svar, det betyr mye i denne situasjonen.🌸 Men er det ikke slik hvis de tydelig finner noe så ringer de? Anonymkode: 38bbe...6af Jo, de ringer. Da jeg fikk påvist kreft ringte de via jobb siden de ikke fikk svar på mobil. Fikk beskjed om å komme til time dagen etterpå. Tenker derfor at time i midten av januar betyr at det ikke er noe som haster, altså ikke veldig alvorlig. Anonymkode: ec730...f68 1
Bålkaffe Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): 🌸Tusen takk for svar, det betyr mye i denne situasjonen.🌸 Men er det ikke slik hvis de tydelig finner noe så ringer de? Anonymkode: 38bbe...6af Kan snakke ut fra egen erfaring her. Jeg tok noen bilder av hodet i 2019 fordi jeg slet med hodepine og svimmelhetsanfall av og på. De ble sendt til fastlegen egentlig, men fastlegen sendte det videre til avdeling på sykehuset og de ringte meg på en lørdag og ba meg komme inn på dagen. Så ja, om de finner noe de mener er alvorlig, vil de kalle deg inn med telefonsamtale så fort som overhodet mulig. En innkalling til vanlig time ville jeg ikke ha tatt så alvorlig, da det kan være for å diskutere det at de ikke fant noe på bildene eller at de har funnet ut at hun har astma eller noe lignende og for å sette i gang med behandling. Endret 9. desember 2021 av Bålkaffe legge til et ord 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jo, de ringer. Da jeg fikk påvist kreft ringte de via jobb siden de ikke fikk svar på mobil. Fikk beskjed om å komme til time dagen etterpå. Tenker derfor at time i midten av januar betyr at det ikke er noe som haster, altså ikke veldig alvorlig. Anonymkode: ec730...f68 Tusen takk for at du delte, det betyr mye i slike situasjoner, jeg håper det går fint med deg.🌸 Anonymkode: 38bbe...6af 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Bålkaffe skrev (14 minutter siden): Kan snakke ut fra egen erfaring her. Jeg tok noen bilder av hodet i 2019 fordi jeg slet med hodepine og svimmelhetsanfall av og på. De ble sendt til fastlegen egentlig, men fastlegen sendte det videre til avdeling på sykehuset og de ringte meg på en lørdag og ba meg komme inn på dagen. Så ja, om de finner noe de mener er alvorlig, vil de kalle deg inn med telefonsamtale så fort som overhodet mulig. En innkalling til vanlig time ville jeg ikke ha tatt så alvorlig, da det kan være for å diskutere det at de ikke fant noe på bildene eller at de har funnet ut at hun har astma eller noe lignende og for å sette i gang med behandling. Tusen takk for at du delte, det betyr mye i slike situasjoner som dette, nytt for oss.💜 Anonymkode: 38bbe...6af 1
Bålkaffe Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tusen takk for at du delte, det betyr mye i slike situasjoner som dette, nytt for oss.💜 Anonymkode: 38bbe...6af Det skjønner jeg, de fleste lever et såpass rolig liv at man ikke møter på sånt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Bålkaffe skrev (7 minutter siden): Det skjønner jeg, de fleste lever et såpass rolig liv at man ikke møter på sånt. ⭐⭐⭐ Anonymkode: 38bbe...6af
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Kols eller fedme tenkte jeg da jeg leste tung pust oppover bakkene. Anonymkode: 329d7...e15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå