kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Og hvor kjøpte dere de og hva kostet de? Har lyst på hvitt gull, gjerne patinert/ matt (blanke og er fint) med sten (er) i, men de er så forbannet dyre!!! noen forslag?
Gjest Xavia Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Vi skal ha disse. De blir satt på fingrene om to dager! Gleder meg! Vi er kjempefornøyd med ringene! Våre kom på 12 000. Da har jeg en diamant på 0,15 karat i min ring. Man kan velge mindre diamant. (Men det anbefales visst ikke større, for da blir den for stor for ringen.) Endret 12. oktober 2005 av Xavia
Arkana Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Vi har disse ringene (både forlovelses- og giftering). De kostet ca 7500 kroner til sammen, min ring har en 0,1 karat diamant. Endret 12. oktober 2005 av Arkana
Gjest Markblomsten Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har disse. inni dem er det gravert med vår egen håndskrift, det synes jeg er litt romantisk da
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2005 Vi skal ha disse. De blir satt på fingrene om to dager! Gleder meg! Vi er kjempefornøyd med ringene! Våre kom på 12 000. Da har jeg en diamant på 0,15 karat i min ring. Man kan velge mindre diamant. (Men det anbefales visst ikke større, for da blir den for stor for ringen.) ← Er ikke spennringer litt lite brukervennlige? De skal jo vare livet ut, og leste akkurat om en her inne som mistet diamanten etter 4 år. hvorpå dette var forventet å skje i løpet av noen år..Har ikke diamanten lett for å falle ut, kontra en diamant som er satt nedi ringen?
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 Her er våre: http://www.bluenile.com/product_details.as...os=4&set_shape= Like flotte nå snart et år etterpå!
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #7 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har ringar i kvitt gull, matte - heilt enkle. Dei kosta 4000,- til saman.
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #8 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har ringar i kvitt gull, matte - heilt enkle. Dei kosta 4000,- til saman. ← Ja det har vi og, bare blanke. men vi vil ha nye gifteringer
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #9 Skrevet 12. oktober 2005 Ja det har vi og, bare blanke. men vi vil ha nye gifteringer ← Åh... Kva skal de gjere med forlovelses-ringane då? Er ikkje ring-mennesker vi, så det held LENGE med den eine ringen..
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #10 Skrevet 12. oktober 2005 Åh... Kva skal de gjere med forlovelses-ringane då? Er ikkje ring-mennesker vi, så det held LENGE med den eine ringen.. ← Jeg skal ha på meg begge Så sant de passer sammen da. gifteingen ytterst og forlovelsesringen innerst. Hans ring blir vel stuet bort, evt. smeltet om til noe til lille gutten vår.
Arkana Skrevet 12. oktober 2005 #11 Skrevet 12. oktober 2005 Er ikke spennringer litt lite brukervennlige? De skal jo vare livet ut, og leste akkurat om en her inne som mistet diamanten etter 4 år. hvorpå dette var forventet å skje i løpet av noen år..Har ikke diamanten lett for å falle ut, kontra en diamant som er satt nedi ringen? ← En spennring skal tåle akkurat det samme som en vanlig diamantring. Det betyr ikke at det ikke finnes unntak. Men en spennring er like slitesterk som andre ringer. (Og diamanten i en spennring er dessuten som oftest finere enn i andre diamantringer, og jeg synes også det ser penere ut. Og det er jo ikke helt uvesentlig når man skal bruke den resten av livet. )
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #12 Skrevet 12. oktober 2005 En spennring skal tåle akkurat det samme som en vanlig diamantring. Det betyr ikke at det ikke finnes unntak. Men en spennring er like slitesterk som andre ringer. (Og diamanten i en spennring er dessuten som oftest finere enn i andre diamantringer, og jeg synes også det ser penere ut. Og det er jo ikke helt uvesentlig når man skal bruke den resten av livet. ) ← Ja er enig Var bare litt skeptisk til at diamanten kanskje skulle falle ut Jeg liker veldig godt disse jeg da..http://www.arte.no/article.asp?Uid=6&Cid= Må laste ned brosjyre. side 5 av 16. men lurer litt på spennring også. den vil passe best til ringen jeg allerede har og.
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #13 Skrevet 12. oktober 2005 Har lyst på hvitt gull jeg også, enkle, litt brede kanskje.
Gjest Xavia Skrevet 12. oktober 2005 #14 Skrevet 12. oktober 2005 En spennring skal tåle akkurat det samme som en vanlig diamantring. (..) (Og diamanten i en spennring er dessuten som oftest finere enn i andre diamantringer, og jeg synes også det ser penere ut. Og det er jo ikke helt uvesentlig når man skal bruke den resten av livet. ) ← Enig! Diamanten er bare helt fantastisk. Jeg har også fått beskjed om at dette er en ring som tåler alt. Det er en ring som skal vare livet ut.
Gjest Xavia Skrevet 12. oktober 2005 #15 Skrevet 12. oktober 2005 men lurer litt på spennring også. den vil passe best til ringen jeg allerede har og. ← Hvis du nå har en helt vanlig plain forlovelsesring, og skal ha ny til bryllupet, som skal bo ved siden av forlovelsesringen, ja da ville jeg i alle fall valgt noe med diamant nå.
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #16 Skrevet 12. oktober 2005 Vi skal ha disse. De blir satt på fingrene om to dager! Gleder meg! Vi er kjempefornøyd med ringene! Våre kom på 12 000. Da har jeg en diamant på 0,15 karat i min ring. Man kan velge mindre diamant. (Men det anbefales visst ikke større, for da blir den for stor for ringen.) ← de likte jeg!!!
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #17 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har ringar i kvitt gull, matte - heilt enkle. Dei kosta 4000,- til saman. ← får jeg se?? Vil ikke betale formye.. dårlig råd..
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #18 Skrevet 12. oktober 2005 Hvis du nå har en helt vanlig plain forlovelsesring, og skal ha ny til bryllupet, som skal bo ved siden av forlovelsesringen, ja da ville jeg i alle fall valgt noe med diamant nå. ← Ja diamant skal det være uansett..hehehe, men om diamanten skulle være nedi ringen, eller som spennring er jeg usikker på...
Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #19 Skrevet 12. oktober 2005 Vi har disse. inni dem er det gravert med vår egen håndskrift, det synes jeg er litt romantisk da ← hvor du kjøpte de? hvor mye?
Gjest Markblomsten Skrevet 12. oktober 2005 #20 Skrevet 12. oktober 2005 Litt usikker på hva den kjeden heter jeg, men det kan jeg jo finn ut. Merket på ringen er hvertfall PAN. Kostet tilsammen 5650, inkl gravering. Finer ringer som vi begge tror vi fremdeles synes er fine å gå med når vi forhåpentligvis blir pensjonister sammen! he he..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå