Gå til innhold

Har du noen snodige kallenavn?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Som du har fått av familie eller vennen?

Jeg ble kalt "gåsemor" av faren min da jeg var bitteliten, :ler: og blitt kalt "isdronningen" av vennene mine i ungdomstiden (jepp, stilte nok litt for store krav til gutta ;) ).

Noen andre som har morsomme kallenavn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja i grunn... Siden jeg var 7 år har jeg blitt kalt Bever'n og Berrer'n. Det er ingen annen grunn enn at det begynner på B, som navnet mitt.. Folk kaller meg det fortsatt... Plager meg absolutt ikke, men folk som ikke kjenner meg så godt stusser nok..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kalt Wazi Meng av venner :ler:

I slutten av tenårene spilte jeg en del rollespill (brettspillvarianten) og fikk beskjed av GM om å være Wizard. Av en eller annen grunn dumpet navnet Wazi Meng i huet på meg.

Har fått en del rare blikk og kommentarer når jeg av og til bruker det på by'n :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente, men har fått guttenavn som klengenavn av familien!

Det ene er Anton (fordi jeg har flaks som Anton i Donald), det andre er "Kristian kvart"! Bestefaren min pleide å kalle meg det, "Kristian Kvart over Rollans Bro". Egentlig litt merkelig når jeg tenker meg om :ler: , men ble liksom så vant til det. Og så pleide bestemoren min å kalle meg "tuppehøna"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kalt for Nepa og Moppen og pølsehode

Pga håret mitt.

Lille my og tøsa er og gjengangere :S

Og Åge når folk skal ha oppmerksomhet, verste er at jeg reagerer på det også! Men det er fordi det ikke finnes noe Åge og jeg må se rart på personen! Høhø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igrunenn ikke...men mammaèn min ble kalt for Anton av broren hennes når hun var ganske liten, fordi hun klippet seg selv å så ut som en gutt eller noe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pappa kalte meg noen ganger Frøken Spjåk da jeg var liten, aner ikke hvorfor, men det var nå litt koselig. Mamma har alltid, både før og nå, kalt meg "Ma Pigeonette" (= min lille due på fransk [hun er fransk]). Det er vel ikke akkurat snodig, bare søtt. :) Og samboeren min kaller meg av og til kosetrollet om morgenen, fordi håret mitt står alle veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fister Løksaus

:hoho: :hoho: :hoho: Åååh, jeg tror jeg ler meg ihjel! :grine2: :grine2: Denne vinner!

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spacegirl

Jeg ble alltid kalt Majka, og mamma kaller meg det fortsatt. Hun ble kalt Majka selv da hun vokste opp, og det er visstnok et vanlig (?) kallenavn i Ungarn, der hun kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas og senere Ronny på barneskolen, Virvel på videregående. Eksen hadde det med å kalle med Gudrun, evt. månkigørl (fordi han var månkibåj). Nå er det enkelte som kaller meg Grusfitta... :grine2: Og det verste er at jeg faktisk fant det på selv.

Endret av Virvel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...