AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er veldig usikker på om jeg skal gå i et julebord eller ikke. Det er ikke julebord til jobben, så det er ikke en del av mine daglige nærkontakter - jobben avlyste julebordet pga korona. Dette er en fritidsorganisasjon som møtes ca en gang i uka. Vi blir ca 15 stk totalt. Julebordet skal være privat, hjemme hos noen, så det blir litt begrenset med plass. Dvs vanskelig å få en meter avstand hele kvelden. Jeg har veldig lyst til å gå, det er en veldig kjekk gjeng. Samtidig har jeg helseutfordringer fra før som gjør at jeg bør være ekstra forsiktig med tanke på korona. Det vet de andre om, men jeg er likevel redd de vil synes jeg er for hysterisk om jeg lar være å gå. Hva hadde dere gjort? Anonymkode: 015f0...2a4
Jessic_a Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Latt vær å gå. Det er tillatt med maks 10 personer i private hjem og dere blir 15? Også har du helseutfordringer, samtidig som ingen av de andre er i samme kohort ? Hadde takket nei. 14
Ullvott Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Jeg ville ikke gått. Når man ikke kan holde meteren, og du i tillegg bør være forsiktig, vil jeg si at svaret gir seg selv. Det anbefales jo også at man ikke har mer enn 10 personer hjemme hos seg. 8
Archer Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Hade gått og kost meg☺️ Viruset er overallt uansett, kan hende du blir smitta når du handler på butikken eller hvor faen som helst🤷♂️ Endret 9. desember 2021 av Archer 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Jeg og typen hadde bestilt julebord på lørdag, men vi har avbestilt det. Tar ikke sjansen, Anonymkode: 511f4...819 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 Jeg hadde gått. Anonymkode: f51eb...159 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Oppdatering: Pratet med mannen og vi valgte å melde avbud, så det er nå gjort. Litt kjipt, men føles som det riktige valget. Takk for innspill! TS Anonymkode: 015f0...2a4 10
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg og typen hadde bestilt julebord på lørdag, men vi har avbestilt det. Tar ikke sjansen, Anonymkode: 511f4...819 Hvorfor det? Det høres jo bare rart når dere allerede tilbringer så mye tid i sammen. Anonymkode: 9969d...f51 3
Meadow Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor det? Det høres jo bare rart når dere allerede tilbringer så mye tid i sammen. Anonymkode: 9969d...f51 Fordi det er ganske mange andre folk der? Det virker jo som om julebord er versting når det gjelder smittespredning om dagen, så hvorfor ta sjangsen? Vi avlyste også julebord forrige helg. 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Meadow skrev (3 minutter siden): Fordi det er ganske mange andre folk der? Det virker jo som om julebord er versting når det gjelder smittespredning om dagen, så hvorfor ta sjangsen? Vi avlyste også julebord forrige helg. Jeg skjønner at ts ikke valgte å gå, jeg skjønner at andre velger å avlyse julebord/ikke gå. Men julebord med kjæresten din? Regjeringen ber deg passe på nærkontakter, men likevel ikke isolere seg. Som sagt jeg forstår ts og hadde gjort det samme.men synes det er litt overkill at man ikke kan ha julebord med kjæresten sin som ligger med og kliner med 😂🤣 Anonymkode: 9969d...f51 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner at ts ikke valgte å gå, jeg skjønner at andre velger å avlyse julebord/ikke gå. Men julebord med kjæresten din? Regjeringen ber deg passe på nærkontakter, men likevel ikke isolere seg. Som sagt jeg forstår ts og hadde gjort det samme.men synes det er litt overkill at man ikke kan ha julebord med kjæresten sin som man ligger med og kliner med 😂🤣 Anonymkode: 9969d...f51 Anonymkode: 9969d...f51
Purple_Pixiedust Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg skjønner at ts ikke valgte å gå, jeg skjønner at andre velger å avlyse julebord/ikke gå. Men julebord med kjæresten din? Regjeringen ber deg passe på nærkontakter, men likevel ikke isolere seg. Som sagt jeg forstår ts og hadde gjort det samme.men synes det er litt overkill at man ikke kan ha julebord med kjæresten sin som ligger med og kliner med 😂🤣 Anonymkode: 9969d...f51 Det er vel fler enn bare AB og kjæresten på det julebordet da. 4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Det er vel fler enn bare AB og kjæresten på det julebordet da. Nå må du se hvem jeg svarer da! Hvem jeg har sitert! Leser du ikke? Det er soleklart selvom man ikke sjekker ab kode! Seriøst, er det mulig? Anonymkode: 9969d...f51 2
Purple_Pixiedust Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå må du se hvem jeg svarer da! Hvem jeg har sitert! Leser du ikke? Det er soleklart selvom man ikke sjekker ab kode! Seriøst, er det mulig? Anonymkode: 9969d...f51 Wow. Jeg så at du ikke starte TS. Skal si du er lettantennelig. 3
Cole Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg og typen hadde bestilt julebord på lørdag, men vi har avbestilt det. Tar ikke sjansen, Anonymkode: 511f4...819 Det er ikke julebord. Det er en parmiddag. 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 Purple_Pixiedust skrev (3 minutter siden): Wow. Jeg så at du ikke starte TS. Skal si du er lettantennelig. Skjønte det. Leste du hva jeg i det hele tatt skrev? virker jo ikke sånn, når jeg skriver at jeg hadde gjort det samme som ts.. Anonymkode: 9969d...f51 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 Cole skrev (1 minutt siden): Det er ikke julebord. Det er en parmiddag. Ja, synes det var skikkelig overkill være ærlig, greit å være forsiktig, men dette var en overdrivelse. Anonymkode: 9969d...f51 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 Jeg hadde gått. Har deltatt på absolutt alt som har vært tillatt de siste to årene. Både bryllup, julebord, og andre festlige lag. Har i det hele tatt levd som normalt med unntak av de periodene der det har vært veldig strengt. Og det tror jeg har vært viktig for mental helse. Ikke har jeg vært smittet heller, selv om jeg sikkert har hatt 300+ nærkontakter i perioden. Har imidlertid holdt meg borte fra eldre slektninger, og kontorlandskapet, en drøy uke etter hver festlighet. Anonymkode: 95791...a5b 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Oppdatering: Pratet med mannen og vi valgte å melde avbud, så det er nå gjort. Litt kjipt, men føles som det riktige valget. Takk for innspill! TS Anonymkode: 015f0...2a4 Tror også at du valgte riktig her, jeg ville gjort det samme nå. Det er ikke verdens ende om noen skulle tenke at det var hysterisk. Folk kommer i alle slags utgaver. Noen er forsiktige, andre er uvørne. Det er helt umulig å gjøre alle til lags. Anonymkode: c4a45...577 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå