AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Katten min er en innekatt på ett år. Jeg tar han med ut daglig i bånd. Han er veldig kosete og trygg på folk han kjenner. Men ringer det på døra så fyker han under sofaen og blir der lenge. Er det folk han kjenner så kommer han etterhvert fram igjen når han hører stemmen deres, men er det noen han ikke kjenner så blir han der til de har dratt og ofte lenger en det, etterhvert lusker han seg fram igjen og vil ha meg med på gangen, sikkert for at jeg skal se for han om de har reist igjen 😸 Noen ganger når han hører folk ute så står han ved døra og knurrer og freser. Han syns også at damer er litt mindre skumle en menn 😸 Er dette en vanlig reaksjon? Flere her med sånne katter? Anonymkode: 3ef36...945
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Hvilken rase? Min katt er norsk skogkatt; en nervøs rase. Er det hankjønn? Kan være territoriale. Min er hunkatt, er ikke sånn. Anonymkode: e2468...e0d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Dette er helt vanlig, uansett rase. Katter er like forskjellige som oss mennesker. Anonymkode: 76cc7...cee
jordbær86 Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken rase? Min katt er norsk skogkatt; en nervøs rase. Er det hankjønn? Kan være territoriale. Min er hunkatt, er ikke sånn. Anonymkode: e2468...e0d Vanlig huskatt. Kastrert. Her i byen er han innekatt. Det går greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå