AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har de siste måneden opplevd at hodet ikke lenger fungerer som det skal. Merker det spesielt i jobbsammenheng og sosialt. Oppgavene mine på jobb bruker jeg lenger tid på og jeg synes de er mer krevende, jeg tenker liksom ikke lenger like klart og skarpt. I tillegg merker jeg at jeg er mer klønete sosialt, jeg sier ting som ikke er helt gjennomtenkt. Hadde det ikke vært for at jeg er så ung (31 år) hadde jeg mistenkt at jeg hadde fått Alzheimers. Jeg tok en iq test på mensa sine sider for noen dager siden. Scoren var 88, normalt sett de gangene jeg har tatt den tidligere ligger jeg i området 125-130. Jeg er ganske engstelig for hva dette kan være, det føles som hodet er helt tåkete. Prøver å slå meg til ro med at det bare er stress. Det har oppstått etter jeg vaksinerte meg mot covid, men jeg vet jo ikke om det har noe sammenheng. Har ikke oppsøkt lege enda, jeg føler det er litt pinlig og redd for at det skal bli bagatellisert. Noen som har noen råd, eller har opplevd noe lignende? Anonymkode: 8b379...7c4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Det kan hende at det er psykisk da? Da kan man også bli veldig tåkete, og få problemer med konsentrasjon osv. Det har jeg opplevd mye av selv. Men jeg vet jo ikke hvordan psyken din er da, og hvordan det kjennes ut for deg. Tror du at det egentlig kan være noe annet? Ville bestilt meg en lege time i hvert fall. Det virker jo som at det påvirker deg veldig i hverdagen, og da skal legen ta deg seriøst. Det kan være noe så enkelt som vitaminmangel, og derfor er det lurt å dra til legen for en sjekk. Lykke til!😊 Anonymkode: 84152...e7d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå