Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi skal til Riga, mannen min og jeg. Vi drar i slutten av november og skal ha en langhelg.

Er det noen som kan anbefale et bra hotell? Hva er verdt å se? Finnes det spa-opphold der? Hva er best å handle? Hvor er det gode restauranter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her inne som har tips til Rigaturen min???

Skrevet

Var en artikkel om riga i Det Nye. Jeg har ikke rukket å lese den ennå, så jeg vet ikke om den er bra. Du kan jo evt. bla litt i bladet neste gang du er i butikken.

Skrevet

Synes jeg har svart på Riga-tråder så ofte, men OK:

Jeg kan bare anbefale EN ting: ikke velg et billig hotell rett ved jernbanestasjonen. Det er bare lugubre barer i nærheten, selv om det var gøy å se på strippeshow og spille enarmet banditt, så er det sikkert OK å være i finere strøk. Der vi bodde (kjempebillig, 8 lats (?) per natt) var det ikke do eller dusj. Gjestene på hotellet måtte gå på McDonalds ved siden av. Men etter det stengte klokka 11 hver kveld måtte man holde seg eller tisse i vasken...

Skrevet

Reis til Jurmala, det ligger ved ei vanvittig flott strand, en liten times tur fra Riga. Jeg har riktignok vært der om sommeren, men det er sikkert deilig og fredelig for et par på denne årstida. Var også på herligt spa der med bading i melk og massasje på et helt nytt og luksuriøst og seriøst spa. Billig er det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...