AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Tok MR på mandag. Fikk telefon fra sykehuset før i dag om at jeg måtte komme inn allerede i morgen. Kjenner jeg er litt stresset. Tok MR pga mistanke om prolaps, men er redd dem har funnet noe annet. Forge gang jeg tok MR i forbindelse med mistenke om prolaps ble svaret sendt til fastlegen, og ble fulgt opp videre der.. Anonymkode: cd8e4...4b4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tok MR på mandag. Fikk telefon fra sykehuset før i dag om at jeg måtte komme inn allerede i morgen. Kjenner jeg er litt stresset. Tok MR pga mistanke om prolaps, men er redd dem har funnet noe annet. Forge gang jeg tok MR i forbindelse med mistenke om prolaps ble svaret sendt til fastlegen, og ble fulgt opp videre der.. Anonymkode: cd8e4...4b4 Hvem bestilte MR? Sykehuset eller fastlegen? Anonymkode: 96e49...93e
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 Pust med magen. Lykke til 🧡 Anonymkode: a6ef6...7a4
Pinkee Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Jeg og fikk ny innkalling etter en MR. Og, det var spesifisert at det da skulle være med kontrast! Og, alle vet jo at det er noe de bruker når det er mistanke om kreft😱 Men, det var kun for at de skulle være helt 100% sikre, de var 99,9 fra første. Så pust med magen, det er mest sannsynlig noe helt ufarlig! Lykke til❤️
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvem bestilte MR? Sykehuset eller fastlegen? Anonymkode: 96e49...93e Fastlegen. Pratet sist med han for noen dager siden i forbindelse med sykemelding. Da sa han at han ringer meg når han får svar. Anonymkode: cd8e4...4b4
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Pinkee skrev (2 minutter siden): Jeg og fikk ny innkalling etter en MR. Og, det var spesifisert at det da skulle være med kontrast! Og, alle vet jo at det er noe de bruker når det er mistanke om kreft😱 Men, det var kun for at de skulle være helt 100% sikre, de var 99,9 fra første. Så pust med magen, det er mest sannsynlig noe helt ufarlig! Lykke til❤️ Skjønner at du ble stressa da ja. Jeg håper bare det er prolaps, men hører jo om dem som går i flere mndr med det uten å få hjelp. Så blir jo nervøs når jeg allerede må inn i morgen 😨 Anonymkode: cd8e4...4b4
Pinkee Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner at du ble stressa da ja. Jeg håper bare det er prolaps, men hører jo om dem som går i flere mndr med det uten å få hjelp. Så blir jo nervøs når jeg allerede må inn i morgen 😨 Anonymkode: cd8e4...4b4 Slapp av, og føl deg priviligert👍 Du er en av helsevesenets utvalgte💫 Og, vær glad du bare har en dag å grue deg, det er utrolig bra bare det. Men, skjønner du blir stresset, helse er ikke noe man tar lett på. Men, kanskje det bare er at de fikk en avbestilling? Og, at du da fikk den timen?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 Pinkee skrev (58 minutter siden): Slapp av, og føl deg priviligert👍 Du er en av helsevesenets utvalgte💫 Og, vær glad du bare har en dag å grue deg, det er utrolig bra bare det. Men, skjønner du blir stresset, helse er ikke noe man tar lett på. Men, kanskje det bare er at de fikk en avbestilling? Og, at du da fikk den timen? Ja, lov og håpe. Nei, jeg fikk beskjed om at det kom til å bli litt venting for at han ville ta meg inn i mellom andre pasienter 😨 Anonymkode: cd8e4...4b4
Pinkee Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, lov og håpe. Nei, jeg fikk beskjed om at det kom til å bli litt venting for at han ville ta meg inn i mellom andre pasienter 😨 Anonymkode: cd8e4...4b4 Bare kryss fingre, og sats på at alt er bra❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå