BellaMargitha Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Flere som har opplevd dette? Mistenker sterkt covid, men hjemmetest er negativ. Kommer meg ikke ut til testsenter og er isolert hjemme. Kjører ikke bil og kan ikke sykle i snøvær til nærmeste testsenter med feber og hoste. tips til å utføre hjemmetesten bedre? Jeg følte jeg gravde oppi der lenge nok men..
Macillah Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Er det ikke bare å bli hjemme til du er frisk da? Evt kan du ringe testtelefonen, så hjelper de med transport eller kommer og tester deg hjemme.
BellaMargitha Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2021 Macillah skrev (17 minutter siden): Er det ikke bare å bli hjemme til du er frisk da? Evt kan du ringe testtelefonen, så hjelper de med transport eller kommer og tester deg hjemme. Jeg har oppholdt meg i kjent smittespredning sted for omikron, så jeg burde fått testet. Men ja å ringe og få noen som tester hjemme er kanskje best.
Macillah Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 BellaMargitha skrev (5 minutter siden): Jeg har oppholdt meg i kjent smittespredning sted for omikron, så jeg burde fått testet. Men ja å ringe og få noen som tester hjemme er kanskje best. Da ville jeg ringt, om jeg var deg. De kom hjem til min mor og testet henne hjemme.
Ab_naturals Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har hørt at en vanlig feil med hjemmetesting er at folk ikke lar pinnen stå og trekke lenge nok i oppløsningen. Tror det stod 1 minutt i bruksanvisningen på den jeg brukte sist ihvertfall men det kan kanskje variere. En annen ting er at man må sørge for å stikke pinnen innover, altså plant (når man holder hodet bittelitt bakover), og ikke bare grave oppover i nesevingen. Men det finnes jo historier om falske negative så det kan være lurt å be om hjemmebesøk. 1
Anbefalte innlegg