Outlander Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/G3eXb4/celina-midelfart-jeg-har-aldri-hatt-noe-forhold-til-eller-datet-epstein Beklager om jeg er dum, men jeg kan love at jeg aldri kysset et ‘forretningsveileder’ slik hun gjøre her. Sikkert bilder hun aldri ville skulle se dagens lys! 🙈🙈 10
Entern Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Visst Celina hadde dårlig smak i menn altså men...😲 13
lupisnor Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 (endret) Engelsk presse skriver mye om saken. DN har mye info om flylogger. https://www.dn.no/marked/celina-midelfart/jeffrey-epstein/usa/celina-midelfart-om-jeffrey-epstein-til-dn-han-inngikk-i-en-felles-forretningsmessig-bekjentskapskrets/2-1-716877 https://www.dailymail.co.uk/news/article-10290475/Epstein-pilot-reveals-pedophile-dated-Norwegian-heiress-dated-Donald-Trump.html Endret 9. desember 2021 av lupisnor 4
Outlander Skrevet 9. desember 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2021 Dated Donald Trump!!! 🙈🙈🤣🤣🤣🤣🤣 9
keops Skrevet 10. desember 2021 #5 Skrevet 10. desember 2021 Celina virker å foretrekke penger og nettverk fremfor ok personlighet på de hun dater. Sikkert flaut og belastende for henne at dette blir skrevet om men sikkert verre for de mange som har blitt ille behandlet av disse typene hun omga seg med. 11
Entern Skrevet 10. desember 2021 #6 Skrevet 10. desember 2021 keops skrev (1 minutt siden): Celina virker å foretrekke penger og nettverk fremfor ok personlighet på de hun dater. Sikkert flaut og belastende for henne at dette blir skrevet om men sikkert verre for de mange som har blitt ille behandlet av disse typene hun omga seg med. Ja det sier ikke noe pent om henne. Ikke for å shame, jeg har alltid hatt sansen for henne, men...det er et mønster her... 5
Vhgj Skrevet 10. desember 2021 #7 Skrevet 10. desember 2021 Altså, har ikke folk bedre ting å henge seg opp i? Wow, kysset noen på kinnet. Bildet er også over 20 år gammelt. 3
altius Skrevet 10. desember 2021 #8 Skrevet 10. desember 2021 Kongehuset er sikkert fornøyd med at det kun ble med noen få dater med krompen.. 13
keops Skrevet 10. desember 2021 #9 Skrevet 10. desember 2021 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det sier ikke noe pent om henne. Ikke for å shame, jeg har alltid hatt sansen for henne, men...det er et mønster her... Mener ikke å shame henne jeg heller men det er jo fakta at hun har hatt utstrakt kontakt med disse folkene. Jeg synes mange uttalelser hun har kommet med tidligere tyder på at hun har et noe annerledes syn på forholdet mann/kvinne enn jeg har, ikke hatt noe særlig sans for henne altså. Men det lever hun nok greit med😊 6
Entern Skrevet 10. desember 2021 #10 Skrevet 10. desember 2021 keops skrev (Akkurat nå): Mener ikke å shame henne jeg heller men det er jo fakta at hun har hatt utstrakt kontakt med disse folkene. Jeg synes mange uttalelser hun har kommet med tidligere tyder på at hun har et noe annerledes syn på forholdet mann/kvinne enn jeg har, ikke hatt noe særlig sans for henne altså. Men det lever hun nok greit med😊 Jepp. Tror hun blåser greit i hva vi mener 5
keops Skrevet 10. desember 2021 #11 Skrevet 10. desember 2021 Vhgj skrev (1 minutt siden): Altså, har ikke folk bedre ting å henge seg opp i? Wow, kysset noen på kinnet. Bildet er også over 20 år gammelt. Fast gjest på privatflyet til kjent hallik/overgriper i tillegg da. Tror det er det som skaker folk litt her, ikke det kysset på kinnet du refererer til. 14
SoWhat? Skrevet 10. desember 2021 #12 Skrevet 10. desember 2021 Entern skrev (19 timer siden): Visst Celina hadde dårlig smak i menn altså men...😲 Dårlig smak? Epstein var både pen å se på og karismatisk. Jeg så han i avhør eller hva det var. Ble fascinert over måten han opptrådte på. Vaskeekte narsissist, men han hadde evnen til å omgås absolutt alle. At han var en skummel og motbydelig type, kom ikke fram da Celina M. var med han. I ettertid kan man se han for det han var. Syns det er helt høl i hue å bruke dette mot henne nå. Akkurat som om hun var den eneste som ble sjarmert. 17
Vhgj Skrevet 10. desember 2021 #13 Skrevet 10. desember 2021 keops skrev (Akkurat nå): Fast gjest på privatflyet til kjent hallik/overgriper i tillegg da. Tror det er det som skaker folk litt her, ikke det kysset på kinnet du refererer til. Beklager om jeg er dum, men jeg kan love at jeg aldri kysset et ‘forretningsveileder’ slik hun gjøre her. Sikkert bilder hun aldri ville skulle se dagens lys! 🙈🙈 Folk burde heller fokusere på seg selv. Kyss på kinnet betyr ikke at de hadde noe forhold, og om de hadde, hva så? Fortid er fortid. 7
Entern Skrevet 10. desember 2021 #14 Skrevet 10. desember 2021 SoWhat? skrev (Akkurat nå): Dårlig smak? Epstein var både pen å se på og karismatisk. Jeg så han i avhør eller hva det var. Ble fascinert over måten han opptrådte på. Vaskeekte narsissist, men han hadde evnen til å omgås absolutt alle. At han var en skummel og motbydelig type, kom ikke fram da Celina M. var med han. I ettertid kan man se han for det han var. Syns det er helt høl i hue å bruke dette mot henne nå. Akkurat som om hun var den eneste som ble sjarmert. Kan se det poenget. Men er ikke så veldig imponert av noen av mennene hun har datet/hatt forhold til Og jeg har alltid likt Celina, jeg. 2
altius Skrevet 10. desember 2021 #15 Skrevet 10. desember 2021 Entern skrev (1 minutt siden): Kan se det poenget. Men er ikke så veldig imponert av noen av mennene hun har datet/hatt forhold til Og jeg har alltid likt Celina, jeg. Tror nok mektige menn med store ambisjoner står høyt i kurs hos henne. Ikke oss vanlige kg-menn. 😃 En veldig vakker kvinne. Det skal hun ha. 3
Entern Skrevet 10. desember 2021 #16 Skrevet 10. desember 2021 altius skrev (1 minutt siden): Tror nok mektige menn med store ambisjoner står høyt i kurs hos henne. Ikke oss vanlige kg-menn. 😃 En veldig vakker kvinne. Det skal hun ha. Ja hun er særdeles vakker og vellykket og har fått til mye, absolutt.
keops Skrevet 10. desember 2021 #17 Skrevet 10. desember 2021 Vhgj skrev (2 minutter siden): Beklager om jeg er dum, men jeg kan love at jeg aldri kysset et ‘forretningsveileder’ slik hun gjøre her. Sikkert bilder hun aldri ville skulle se dagens lys! 🙈🙈 Folk burde heller fokusere på seg selv. Kyss på kinnet betyr ikke at de hadde noe forhold, og om de hadde, hva så? Fortid er fortid. Skjønner ikke hvorfor du fokuserer på dette kinnkysset når det i tillegg er klart at hun har hatt utstrakt kontakt med dem, noe som jo tyder på forhold i vesentlig større grad enn dette bildet. At folk ikke trenger å legge seg oppi alt hva andre driver med er jeg enig med deg i, men dette er jo en kriminalsak. Blir noe annet da. Når det gjelder Donald Trump historien så må det jo være nitrist for henne at det blir rippet opp i, han var jo ikke akkurat et sjarmtroll på åtti-tallet heller. 6
LedigNavn Skrevet 10. desember 2021 #18 Skrevet 10. desember 2021 SoWhat? skrev (8 minutter siden): Dårlig smak? Epstein var både pen å se på og karismatisk. Jeg så han i avhør eller hva det var. Ble fascinert over måten han opptrådte på. Vaskeekte narsissist, men han hadde evnen til å omgås absolutt alle. At han var en skummel og motbydelig type, kom ikke fram da Celina M. var med han. I ettertid kan man se han for det han var. Syns det er helt høl i hue å bruke dette mot henne nå. Akkurat som om hun var den eneste som ble sjarmert. Er helt enig med deg. Her må mediene trø varsomt så vi ikke havner tilbake til at kvinner skal henges ut for å ha blitt manipulert av narcissistiske og psykopatiske menn. 4
Vhgj Skrevet 10. desember 2021 #19 Skrevet 10. desember 2021 keops skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke hvorfor du fokuserer på dette kinnkysset når det i tillegg er klart at hun har hatt utstrakt kontakt med dem, noe som jo tyder på forhold i vesentlig større grad enn dette bildet. Fordi det er det TS skriver om i hovedinnlegget sitt. Du spekulerer med ting du har lest på nettet, "tyder på" faktisk. Uansett, om de hadde et forhold eller ikke spiller ingen rolle. 1
altius Skrevet 10. desember 2021 #20 Skrevet 10. desember 2021 (endret) Søtt sjarmerende smil Endret 10. desember 2021 av altius . 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå