AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #21 Skrevet 9. desember 2021 Hva er galt med lekegrind? I en lekegrind er barnet helt trygt, og kan i en viss grad utfolde seg og leke. Å være oppi en lekegrind 15-20min pr dag er jo helt uproblematisk. Anonymkode: 56240...935 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #22 Skrevet 9. desember 2021 Har lekegrind og vippestol. Eldste likte vippestolen like lite som gulvet, så den ble lite brukt, lekegrinda stod først i en krok, under ei trapp og han likte å ligge der å leke litt skjerma, etterhvert flytta vi den ut i rommet og da trente han på å gå langs kanten. Yngste liker å ligge på gulvet/i vugge/lekegrind så bruker vippestolen stort sett for å få dusje. Hun liker å ligge på gulvet, men for å ikke bli løpt ned eller falt på av storebror legger vi henne i lekegrinda når storebror er hjemme og ikke en av oss sitter ved siden av. Anonymkode: 6d4d4...6f8
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #23 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): På 90-tallet var både gåstol, vippestol og lekegrind ganske utbredt. Er disse tre møblene fortsatt populære og utbredt? Eller er det sånn at de heldigvis kun tilhører 90-tallet da jeg var barn? Jeg spør av ren nysgjerrighet, så er morsomt å se hva folk tenker Anonymkode: 848d5...1e6 Gåstol er ikke bra, det kan ødelegge ryggen til barnet vi hadde lekegrind i 2013, da barnet var lite, sjelden barnet var der, kun når det var helt krise vippestol er kjekt Anonymkode: d6c95...973
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå