Gå til innhold

28 år og jomfru - mann

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Creepy... Han høres ut som en incel? 

Anonymkode: 7ec25...ded

Det som er creepy er hvor lett menn blir stemplet som incels av kvinner. Selv om man er helt forbanna anonym, og kvinnen ikke vet en dritt om han, bortsett fraén setning fortalt av en annen anonym person. Men incel må han være. 

Noen burde ta seg en bolle. Seriøst.

Anonymkode: bbed8...c2c

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Creepy... Han høres ut som en incel? Jeg ville ha lett videre etter noen som var interessert i meg og ikke hadde problemer med å vise det.

Glad kona ikke tenkte slik , jeg var jomfru til en alder av 26,  var opptatt med venner , koset meg mye med spill , trening og jobb. Rart at samfunnet legger status i evnen til å knulle😆

dere klager på at det ikke finnes sikkelig menn? Jo det er oss , vi som ikke stresser og har is i magen.

nå er vi gift og venter barn!❤️

Anonymkode: 1fa3a...6f4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det som er creepy er hvor lett menn blir stemplet som incels av kvinner. Selv om man er helt forbanna anonym, og kvinnen ikke vet en dritt om han, bortsett fraén setning fortalt av en annen anonym person. Men incel må han være. 

De ødelegger litt  for seg selv med å tenke sånn.  Skjønner de ikke at kvinner ikke er guds gave ? Og at man har andre ting man blir trukket mot, spesielt tidlig i livet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har nå vært på tinderdate med en mann flere ganger, og kom frem at han er jomfru. Gjør meg ingenting, men han tør ikke ta initiativ til sex nå helt enda merker jeg, har noen erfaringer med å ha sex for første gang med en mann på den alderen som er jomfru? Noe spesielt jeg bør gjøre for at det skal bli bra?

Anonymkode: 14aeb...16d

Ta det pent og rolig med han, vis deg frem og forføre han på en sensuell og rolig måte. 

Anonymkode: 71aaa...356

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg møtte mannen min da han var 24 år gammel og jomfru. Jeg så på det kun som noe positivt, selv om jeg må innrømme at jeg var litt frempå da jeg merket at han var interessert. Vi gjorde andre ting enn samleie de første månedene, og det var helt fantastisk.

Han hadde heller ingen dårlige vaner, så vi passer helt perfekt sammen seksuelt.

Anonymkode: 5e5d0...299

Jeg var også over 20 første gang og om livet hadde gått litt annerledes kunne sikkert jeg også blitt 25+.

Vi tok det sakte og gradvis, vi var mange ganger til sengs før samleie. Aldri alkohol inni bildet heller. Hun var litt mer erfaren og tok litt charge og ga litt hint og pekepinner som nok gjorde alt bedre og enklere for oss begge. (Gift i 15 år nå ).

Anonymkode: 6e409...c38

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker said:

De ødelegger litt  for seg selv med å tenke sånn.  Skjønner de ikke at kvinner ikke er guds gave ? Og at man har andre ting man blir trukket mot, spesielt tidlig i livet.

Det har absolutt null og nada å gjøre med det innlegget du siterte.

• Liker 1
Skrevet

Takker for svar her :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, jo men jeg trives godt i hans selskap og ønsker å bygge videre på dette..

Han er INCEL! Hvorfor vil du oss kvinner så vondt med å gi sånne avvikende tapermenn håp? La genene dø ut. Ikke gi han noe

Anonymkode: 83e72...405

• Nyttig 1
Skrevet

Han kommer til å komme etter 2 sekunder så det er ikke noe vits å planlegge hvordan dette skal bli. 

Anonymkode: f063d...76a

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Creepy... Han høres ut som en incel? Jeg ville ha lett videre etter noen som var interessert i meg og ikke hadde problemer med å vise det.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han er INCEL! Hvorfor vil du oss kvinner så vondt med å gi sånne avvikende tapermenn håp? La genene dø ut. Ikke gi han noe

Anonymkode: 83e72...405

Slutt å troll a gutter. Selvom andre får sex trenger dere ikke bli så sure og snakke de ned fordet 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

200 spenn på at den kommentaren du siterer er skrevet av en mann, trolig incel selv som bare troller for å fremstille det som at kvinner hater incels sånn at han har mer grunn til å hate kvinner 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet

I alle dager for noen kommentarer i denne tråden.. Jeg er glad i han, og lurer egentlig bare på hva jeg kan gjøre for at første gangen skal bli bra, kommer ikke til å droppe han ...

• Liker 1
Skrevet

I alle dager for noen kommentarer i denne tråden.. Jeg er glad i han, og lurer egentlig bare på hva jeg kan gjøre for at første gangen skal bli bra, kommer ikke til å droppe han ...

Lurer du virkelig ikke på hvorfor han er incel? Er du ikke redd for at han bare tar første og beste?

Anonymkode: 7b41f...922

Skrevet

Lurer du virkelig ikke på hvorfor han er incel? Er du ikke redd for at han bare tar første og beste?

Han har vært i korte forhold tidligere, er ikke akkurat som han er helt ukysset heller, og sitter ikke alene hjemme og gamer hele dagen, mange venner og sunne hobbyer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han har vært i korte forhold tidligere, er ikke akkurat som han er helt ukysset heller, og sitter ikke alene hjemme og gamer hele dagen, mange venner og sunne hobbyer. 

Ikke si du ikke ble advart i alle fall :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ikke si du ikke ble advart i alle fall :)

Han har jo hatt forhold tidligere som sagt, hvor han har hatt muligheten til å ha sex, men valgt å vente..så tror ikke han bare tar det første og beste heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Siden han har korte forhold uten sex lurer jeg på om han skammer seg over deler av kroppen sin?

Han er selvfølgelig ingen incel, han har en dame han liker og som vil ha sex med han.

I verste fall er han en frivillig jomfru av en eller annen grunn, men jeg regner med at dette er avklart så han er interessert i sex?

Hva skjer når du prøver å sette i gang med sex eller det stopper opp?

Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Siden han har korte forhold uten sex lurer jeg på om han skammer seg over deler av kroppen sin?

Han er selvfølgelig ingen incel, han har en dame han liker og som vil ha sex med han.

I verste fall er han en frivillig jomfru av en eller annen grunn, men jeg regner med at dette er avklart så han er interessert i sex?

Hva skjer når du prøver å sette i gang med sex eller det stopper opp?

Har ikke pratet så mye om det, jeg tror han er interessert, men han sa han ønsker å vente. De gangene jeg har prøvd har jeg begynt å kysse, kanskje sette med over han mens vi kysser osv, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre videre da jeg er redd for å overstride noen grenser. men jeg forstår nå at jeg sikkert må ta en samtale med han om hva han tenker. Det kan godt hende han er usikker på deler av kroppen sin, som jo jeg også er. Har ikke den største selvtilliten selv og er litt sjenert av meg tidlig i et forhold. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har ikke pratet så mye om det, jeg tror han er interessert, men han sa han ønsker å vente. De gangene jeg har prøvd har jeg begynt å kysse, kanskje sette med over han mens vi kysser osv, men jeg vet liksom ikke hva jeg skal gjøre videre da jeg er redd for å overstride noen grenser. men jeg forstår nå at jeg sikkert må ta en samtale med han om hva han tenker. Det kan godt hende han er usikker på deler av kroppen sin, som jo jeg også er. Har ikke den største selvtilliten selv og er litt sjenert av meg tidlig i et forhold. 

Vente kan jo være til dere er bedre kjent eller gift, det er nok litt kommunikasjon som vil til.

Det kan komme fram noe grums også, ting han tenker, men unødig å spekulere på før dere har pratet.

Jeg synes det du har gjort er greit, kanskje du kan lure ei hånd under skjorta og spørre om det er greit å ta litt på kroppen hans og han på din om du synes det er greit.

Eller poenget er at det går an å spørre først så finner en grenser om det er noen.

• Liker 1
Skrevet
Flintis skrev (28 minutter siden):

Vente kan jo være til dere er bedre kjent eller gift, det er nok litt kommunikasjon som vil til.

Det kan komme fram noe grums også, ting han tenker, men unødig å spekulere på før dere har pratet.

Jeg synes det du har gjort er greit, kanskje du kan lure ei hånd under skjorta og spørre om det er greit å ta litt på kroppen hans og han på din om du synes det er greit.

Eller poenget er at det går an å spørre først så finner en grenser om det er noen.

Ja, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...