AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #1 Skrevet 9. desember 2021 Jeg har nå vært på tinderdate med en mann flere ganger, og kom frem at han er jomfru. Gjør meg ingenting, men han tør ikke ta initiativ til sex nå helt enda merker jeg, har noen erfaringer med å ha sex for første gang med en mann på den alderen som er jomfru? Noe spesielt jeg bør gjøre for at det skal bli bra? Anonymkode: 14aeb...16d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Skrevet 9. desember 2021 Creepy... Han høres ut som en incel? Jeg ville ha lett videre etter noen som var interessert i meg og ikke hadde problemer med å vise det. Anonymkode: 7ec25...ded 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #3 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Creepy... Han høres ut som en incel? Jeg ville ha lett videre etter noen som var interessert i meg og ikke hadde problemer med å vise det. Anonymkode: 7ec25...ded Ja, jo men jeg trives godt i hans selskap og ønsker å bygge videre på dette.. Anonymkode: 14aeb...16d 13
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #4 Skrevet 9. desember 2021 Bare sørg for at du viser at du er engasjert og har lyst på han, selvtilliten vil komme frem veldig kjapt om ikke umiddelbart. Anonymkode: 2386f...90e 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #5 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Bare sørg for at du viser at du er engasjert og har lyst på han, selvtilliten vil komme frem veldig kjapt om ikke umiddelbart. Anonymkode: 2386f...90e Ja det skal jeg sørge for! Anonymkode: 14aeb...16d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #6 Skrevet 9. desember 2021 Jeg er nysgjerrig på hva som er grunnen til at han er jomfru som 28 åring?🤔 Anonymkode: 0c032...0a0 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #7 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er nysgjerrig på hva som er grunnen til at han er jomfru som 28 åring?🤔 Anonymkode: 0c032...0a0 Ja det er jeg og, men føler liksom ikke at jeg kan spørre hva som er grunnen til at han ikke har hatt sex enda heller? eller hva tenker dere? Vil ikke gjøre han ukomfortabel, han er en ekstremt flott fyr. Anonymkode: 14aeb...16d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #8 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er nysgjerrig på hva som er grunnen til at han er jomfru som 28 åring?🤔 Anonymkode: 0c032...0a0 Jeg var selv jomfru frem til jeg var 22-23 år gammel og kan godt forestille meg at denne 28-åringen var meg hvis ting gikk litt annerledes. Det å ha sex med noen man ikke har følelser for kan sammenlignes med å runke, hvorfor da prøve å få seg et ligg? Anonymkode: 2386f...90e 5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #9 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg var selv jomfru frem til jeg var 22-23 år gammel og kan godt forestille meg at denne 28-åringen var meg hvis ting gikk litt annerledes. Det å ha sex med noen man ikke har følelser for kan sammenlignes med å runke, hvorfor da prøve å få seg et ligg? Anonymkode: 2386f...90e Enig, og tenker det ikke er noe galt i å vente, det er dummere å prøve å finne en å ha ubetydelig sex med, spesielt første gangen, ender nok fort bare i en dårlig erfaring tenker jeg. Anonymkode: 14aeb...16d 3
saltvann Skrevet 9. desember 2021 #10 Skrevet 9. desember 2021 Selvfølgelig tar han ikke initiativ når han er en 28 år gammel jomfu. Er nok mange tanker i hodet hans om presentasjon, holde ut, gjøre det godt for deg, usikkerhet. Men det vil nok absolutt komme! Første gang kommer han sikkert ikke til å holde ut så lenge. Vis/fortell at det var godt, gi han selvtillitt, så blir du hans gudinne 7
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #11 Skrevet 9. desember 2021 saltvann skrev (2 minutter siden): Selvfølgelig tar han ikke initiativ når han er en 28 år gammel jomfu. Er nok mange tanker i hodet hans om presentasjon, holde ut, gjøre det godt for deg, usikkerhet. Men det vil nok absolutt komme! Første gang kommer han sikkert ikke til å holde ut så lenge. Vis/fortell at det var godt, gi han selvtillitt, så blir du hans gudinne Ja skal prøve så godt jeg kan, har prøvd flere ganger og ta initiativ selv. Han er nok litt nervøs for å gå videre, for vi må jo være to for å gå videre selvfølgelig. Kanskje jeg bør ta en samtale om dette, høre litt hva han tenker og om det er noe han er bekymret for, men igjen så er jeg redd for å gjøre han ubekvem ved å ta det opp Anonymkode: 14aeb...16d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #12 Skrevet 9. desember 2021 Så bra! Det slipper du smittsomme sykdommer og slitsomme exer. Du tar det selvfølgelig bare rolig, og lar naturen ordne resten. Slik mennesker har gjort det siden tidenes morgen.. Anonymkode: 04355...cb1 5
SoWhat? Skrevet 9. desember 2021 #13 Skrevet 9. desember 2021 Kanskje du skal ta initiativ? Ikke vær så redd og lur på så mye. Noen mennesker klarer ikke å ha sex før de er følelsesmessig involvert. Andre ting kan være uflaks eller tilfeldigheter. Uansett så tror jeg du kan ta initiativ, og ikke vente på at han skal. Det er han som er på ukjent terreng. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #14 Skrevet 9. desember 2021 Jeg møtte mannen min da han var 24 år gammel og jomfru. Jeg så på det kun som noe positivt, selv om jeg må innrømme at jeg var litt frempå da jeg merket at han var interessert. Vi gjorde andre ting enn samleie de første månedene, og det var helt fantastisk. Han hadde heller ingen dårlige vaner, så vi passer helt perfekt sammen seksuelt. Anonymkode: 5e5d0...299 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #15 Skrevet 9. desember 2021 SoWhat? skrev (17 minutter siden): Kanskje du skal ta initiativ? Ikke vær så redd og lur på så mye. Noen mennesker klarer ikke å ha sex før de er følelsesmessig involvert. Andre ting kan være uflaks eller tilfeldigheter. Uansett så tror jeg du kan ta initiativ, og ikke vente på at han skal. Det er han som er på ukjent terreng. Skal prøve å ta mer initiativ, vil bare ikke virke som at alt jeg bryr meg om er at vi skal ha sex så fort som mulig heller om jeg hele tiden prøver meg Anonymkode: 14aeb...16d 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #16 Skrevet 9. desember 2021 Hjelpe meg. Det virker som om folk ikke forstår at selv sex med kondom kan resultere i graviditet, og at grunnen til at han er jomfru, kanskje er at han simpelthen ikke tar sjansen på å bli ufrivillig far, eller medansvarlig for en abort. Samleie kan nemlig føre til barn, uansett hvor "sikker" sex man enn har, og dette har en helt annen varighet enn en halvtimes nytelse. Selv har jeg et liberalt syn på nakenhet, og likedan er jeg åpen for seksuell lek som ikke omfatter direkte penetrering, men jeg er fortsatt frivillig jomfru selv om jeg er eldre enn ham. Uten at det nødvendighvis er dette som er grunnen til at han er jomfru, da det kan være mange grunner til dette - men vil bare påpeke at et samleie ikke nødvendigvis er ønskedrømmen til alle menn. Anonymkode: 95aa0...00c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #17 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hjelpe meg. Det virker som om folk ikke forstår at selv sex med kondom kan resultere i graviditet, og at grunnen til at han er jomfru, kanskje er at han simpelthen ikke tar sjansen på å bli ufrivillig far, eller medansvarlig for en abort. Samleie kan nemlig føre til barn, uansett hvor "sikker" sex man enn har, og dette har en helt annen varighet enn en halvtimes nytelse. Selv har jeg et liberalt syn på nakenhet, og likedan er jeg åpen for seksuell lek som ikke omfatter direkte penetrering, men jeg er fortsatt frivillig jomfru selv om jeg er eldre enn ham. Uten at det nødvendighvis er dette som er grunnen til at han er jomfru, da det kan være mange grunner til dette - men vil bare påpeke at et samleie ikke nødvendigvis er ønskedrømmen til alle menn. Anonymkode: 95aa0...00c Ja det finnes sikkert mange grunner:) Anonymkode: 14aeb...16d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #18 Skrevet 9. desember 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er nysgjerrig på hva som er grunnen til at han er jomfru som 28 åring?🤔 Anonymkode: 0c032...0a0 Tror ikke dette er mulig å forstå for kvinner egentlig. Men menn har ikke tilgang til slikt på samme måte, og kan ikke selv velge når de debuterer. Det er vel ikke verre enn at dere ligger i senga sammen og koser? Så kan dere forsiktig ta på hverandre, og ta av litt klær. Du kan feks spørre han om han vil du skal suge han, så blir det en litt mykere start. Eventuelt kan dere ta et glass vin Anonymkode: b7a68...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #19 Skrevet 9. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Creepy... Han høres ut som en incel? Jeg ville ha lett videre etter noen som var interessert i meg og ikke hadde problemer med å vise det. Anonymkode: 7ec25...ded Kanskje han ikke vil ligge med hvem som helst. Anonymkode: 1fa3a...6f4 5
Entern Skrevet 9. desember 2021 #20 Skrevet 9. desember 2021 Vær forberedt på at sexen ikke vil være verdens beste de første gangene. Ellers synes jeg ikke det er noe galt i dette. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå