AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Ja,har du en sang som du mener andre bør høre? Kanskje en perle som ikke er så kjent? Jeg har en kjærlighetssang som jeg vil tipse til andre -Gruppen Eldkvam " Elskling , kom " . Nydelig svensk sang ☺️ Anonymkode: c2b0c...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2021 #2 Del Skrevet 9. desember 2021 What I deserve, av Minor Majority. jeg synes den er så fin, men ikke så kjent. Anonymkode: eedff...ef7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2021 #3 Del Skrevet 10. desember 2021 Anonymkode: cac23...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ltfutt Skrevet 10. desember 2021 #4 Del Skrevet 10. desember 2021 Syns hun her har tidenes kuleste rocke-stemme.. Men det er vel egentlig bare den Black Velvet sangen hennes som ble noe særlig populær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #5 Del Skrevet 19. desember 2021 Denne sangen bør alle høre 😄 Skål! Anonymkode: 71136...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå