Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og man kan melde seg inn på trekking av ig til. Slik jeg vant min 😺

Anonymkode: 19692...af5

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Møt selgeren :)

Tja, jeg har egentlig ikke særlig lyst til å kjøpe brukt. Da må den være uåpnet isåfall.

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det har jeg gjort flere ganger.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nå er det vel 50-60 000 som melder seg på slike trekninger 😢

Anonymkode: 5c980...e0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nå er det vel 50-60 000 som melder seg på slike trekninger 😢

Anonymkode: 5c980...e0d

Noen sider legger ut og førstemann får. Coop gjør det slik 

AprilRyan skrev (20 minutter siden):

Tja, jeg har egentlig ikke særlig lyst til å kjøpe brukt. Da må den være uåpnet isåfall.

Da er det jo ikke brukt :P 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2021 den 18.18):

Der folk selger for 10k plus?

Jeg kjøpte vår til 7500. 

Skrevet
AprilRyan skrev (23 minutter siden):

Omg, da har du ikke særlig lyst på heller, egentlig 💥

Gjest AprilRyan
Skrevet
Mamajune11 skrev (Akkurat nå):

Omg, da har du ikke særlig lyst på heller, egentlig 💥

Joda, men det å betale 8000 for en som er brukt er også ganske mye. Selv om jeg har lyst på den så betyr det jo ikke at jeg vil betale mer enn normalpris når den er brukt og når det gjelder elektronikk så er jeg litt nøye på det. Ikke alle som behandler tingene sine like pent som jeg gjør.

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (12 minutter siden):

Joda, men det å betale 8000 for en som er brukt er også ganske mye. Selv om jeg har lyst på den så betyr det jo ikke at jeg vil betale mer enn normalpris når den er brukt og når det gjelder elektronikk så er jeg litt nøye på det. Ikke alle som behandler tingene sine like pent som jeg gjør.

Er ny når den bare er 1 år

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg mente som i at andre har brukt den. Da mener jeg at den ikke er verdt 8000 når normalpris er rundt 6000, men det er egentlig ikke noe å diskutere siden jeg helt fint klarer meg med ps4.

AnonymBruker
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

En merkelig definisjon. Er den brukt er den brukt, det har da ingenting med alder å gjøre.

Anonymkode: 81553...9b1

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

8 millioner kongelige norske kroner for en ps5 uten discplayer, med en fjernkontroll du aldri vil bruke, og et drittspill du aldri vil spille. 😑

Jeg hater når de setter sammen bundle-packs, med masse drit, bare for å presse opp prisen.

Anonymkode: 07707...18e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

8 millioner kongelige norske kroner for en ps5 uten discplayer, med en fjernkontroll du aldri vil bruke, og et drittspill du aldri vil spille. 😑

Jeg hater når de setter sammen bundle-packs, med masse drit, bare for å presse opp prisen.

Horizon er et av de beste spillene ;) 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette er disc versjonen. PS5 fjernkontrollen er nice å bruke når du ikke skal spille og du lader kontrolleren (som du ofte må pga dårlig batteri tid) slipper å stresse rundt med lange USB kabler når du skal sitte å chille i sofaen. Horizon er et av de beste spillene i 2022. Du får ennå 400-500 kr for et på Finn. Ellers må du betale blodpris ennå til scalpere på Finn.

Anonymkode: 5bdba...23f

Skrevet (endret)
42 minutter siden, AprilRyan said:

Synes ikke det var så ille pris så har bestilt nå :) Selv om jeg forsåvidt ikke trengte headsettet, men greit nok.

Totalt sett er jo prisen helt grei, men skjønner folk blir litt grinete om de verken vil ha spillet eller headset. Jeg spiller aldri med headset, og satt litt på gjerdet angående GT7, så ville heller hatt kun konsollen, men må man så må man. Bestilt!

Må vel ha ratt og nå da. 🙄

Endret av Okapi
Gjest AprilRyan
Skrevet
Okapi skrev (33 minutter siden):

Totalt sett er jo prisen helt grei, men skjønner folk blir litt grinete om de verken vil ha spillet eller headset. Jeg spiller aldri med headset, og satt litt på gjerdet angående GT7, så ville heller hatt kun konsollen, men må man så må man. Bestilt!

Må vel ha ratt og nå da. 🙄

Nei, jeg gjør heller ikke det og spillet er heller ikke noe jeg hadde kjøpt ellers, men får teste det.

Haha, ja, det hadde vært litt gøy å ha hatt det, men tror jeg avventer litt. Spiller egentlig lite bilspill.

Skrevet
1 minutt siden, AprilRyan said:

Nei, jeg gjør heller ikke det og spillet er heller ikke noe jeg hadde kjøpt ellers, men får teste det.

Haha, ja, det hadde vært litt gøy å ha hatt det, men tror jeg avventer litt. Spiller egentlig lite bilspill.

Jeg spiller ca. ett bilspill per generasjon*, og det er gjerne GT, så ikke så krise for min del. Hoppet over forrige fordi GT Sport liksom var noe annet, og PS2/3 rattet mitt ikke virket lenger. Mulig Forza Horizon er et bedre valg, men det er jo ikke som om en Xbox Series X er noe lettere å få fingrene i. :P

*Mario Kart teller ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...