Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Metalman4100
Skrevet
AprilRyan skrev (På 16.2.2022 den 13.09):

Fordi jeg liker Playstation bedre. Jeg har hatt Xbox før og det var helt ok det. Nå har jeg kun spilt playstation i mange år og da er det jo der jeg har alt jeg har alt av spill.

Uansett, venter heller til jeg får tak i ps5 enn å kjøpe en helt annen konsoll.

Hva er det du pleier å spille på Playstation? 🙂

Gjest AprilRyan
Skrevet
Metalman4100 skrev (24 minutter siden):

Hva er det du pleier å spille på Playstation? 🙂

Akkurat nå spiller jeg Ghost of tsushima. Liker nok best historiedrevne spill.

Skrevet

Blir en mindre og mindre interessant konsoll pga levetiden. Skal jeg betale fullpris når levetiden er halvert? Jeg forhåndsbestilte, men har fortsatt ikke fått den. 

Ryktes at det skal gå an å spille med/mot hverandre uavhengig av hvilken konsoll etter hvert, som er enda en grunn til å ikke kjøpe PS5. 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (2 timer siden):

Blir en mindre og mindre interessant konsoll pga levetiden. Skal jeg betale fullpris når levetiden er halvert? Jeg forhåndsbestilte, men har fortsatt ikke fått den. 

Ryktes at det skal gå an å spille med/mot hverandre uavhengig av hvilken konsoll etter hvert, som er enda en grunn til å ikke kjøpe PS5. 

Er ikke halvert 

Anonymkode: 19692...af5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke halvert 

Vi får se hvor lang levetid konsollen har. Har gått lang tid. Vet ikke om det vil gå et år til før det blir min tur, og da gidder jeg neppe. 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (9 minutter siden):

Vi får se hvor lang levetid konsollen har. Har gått lang tid. Vet ikke om det vil gå et år til før det blir min tur, og da gidder jeg neppe. 

Kommer nok ny konsoll 6-7 år etterpå

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kommer nok ny konsoll 6-7 år etterpå

Dermed er jeg usikker på om det er verdt det. Betaler i hvert fall ikke mer enn lanseringspris. 

AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Dermed er jeg usikker på om det er verdt det. Betaler i hvert fall ikke mer enn lanseringspris. 

Får kjøpe brukt da. 

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.3.2022 den 0.32):

Får kjøpe brukt da. 

Er jo fortsatt mye mindre verdi nå, selv om man kjøper brukt, når det i vår har gått halvannet år siden siden lansering. I tilby et produkt man fortsatt må vente i ubegrenset tid på, selv så lenge etter lansering, tenderer mot å være useriøst. 

Anonymkode: 507a7...4f7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Er jo fortsatt mye mindre verdi nå, selv om man kjøper brukt, når det i vår har gått halvannet år siden siden lansering. I tilby et produkt man fortsatt må vente i ubegrenset tid på, selv så lenge etter lansering, tenderer mot å være useriøst. 

Skal man kjøpe brukt så undersøk om det er 2020 modellen eller 2021 vet ikke om det har så mye å si men kanskje greit å kjøpe 2021 modellen. 

Anonymkode: 5c980...e0d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Mange mange år til neste ps

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Skal man kjøpe brukt så undersøk om det er 2020 modellen eller 2021 vet ikke om det har så mye å si men kanskje greit å kjøpe 2021 modellen. 

2020 modellen er likedan 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

2020 modellen er likedan 

Oki 😊 tror du tilgjengeligheten på ps5 og Xbox serie x blir bedre fremover med tanke på sånn som verden er i dag?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

2020 modellen er likedan 

Ja, men så må man kanskje vente en god stund til før levering, og da har produktet ytterligere redusert verdi. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Ja, men så må man kanskje vente en god stund til før levering, og da har produktet ytterligere redusert verdi. 

Verdien faller ikke mens du venter på en ordre 😆

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Verdien faller ikke mens du venter på en ordre 😆

Hvis ordren tar et års tid før man får det levert, så kan verdien naturlig nok falle i mellomtiden. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis ordren tar et års tid før man får det levert, så kan verdien naturlig nok falle i mellomtiden. 

Skjer ikke

Gjest AprilRyan
Skrevet

Det har jo stått i flere artikler at det i 2022 også vil bli leveringsproblemer for ps5 og det ser ut til å stemme hittil.

Om den er tilgjengelig så er det kun en kort periode og det å betale 11000 for en konsoll som kom ut for snart 2 år siden synes jeg egentlig er litt drøyt.

Det å kjøpe den brukt er også en liten risiko siden folk gjerne kan svindle en.

AnonymBruker
Skrevet
AprilRyan skrev (1 minutt siden):

Det har jo stått i flere artikler at det i 2022 også vil bli leveringsproblemer for ps5 og det ser ut til å stemme hittil.

Om den er tilgjengelig så er det kun en kort periode og det å betale 11000 for en konsoll som kom ut for snart 2 år siden synes jeg egentlig er litt drøyt.

Det å kjøpe den brukt er også en liten risiko siden folk gjerne kan svindle en.

Møt selgeren :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...