Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet for brukerangrep.

_popcorn_, mod

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg gidder ikke å kjøpe ps5 før jeg kan få tak i den til en normal pris. Lurer på hvor lenge det skal være vanskelig å få tak i den. Fortsatt er det sånn at man kan være med i et sånt lotteri for å kunne kjøpe den på Elkjøp eller så legger butikkene den ut til en skyhøy pris.

Skrevet
AprilRyan skrev (2 minutter siden):

Jeg gidder ikke å kjøpe ps5 før jeg kan få tak i den til en normal pris. Lurer på hvor lenge det skal være vanskelig å få tak i den. Fortsatt er det sånn at man kan være med i et sånt lotteri for å kunne kjøpe den på Elkjøp eller så legger butikkene den ut til en skyhøy pris.

Vurdert Xbox ?

Anonymkode: 19692...af5

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vurdert Xbox ?

Nei, jeg liker bedre playstation.

Skrevet
AprilRyan skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg liker bedre playstation.

Hvorfor?

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor?

For min del er det spillutvalget. MS har primært fokusert på dudebro shooters, biler og service games. Fullstendig likegyldig til Halo, Gears og Forza, men kunne kjøpt PS4 omtrent bare for Bloodborne. Ellers er det jo Persona, Yakuza, Dragon Quest, Final Fantasy, Nioh, Death Stranding, Horizon, God of War. Skal sies at MS har fått enkelte av de seriene nå, og balansen kan fort forskyves noe for de som liker Fallout og Elder Scrolls. Activision bidrar vel bare med mer dudebro, så har neppe altfor mye å si for målgruppene.

Ellers har det jo litt å si for mange at du kan spille spillene du allerede eier på den nye konsollen. VR er også et potensielt salgsargument om du er interessert i sånt, på samme måte som Kinect var før de økset den.

Anonymkode: 81553...9b1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

For min del er det spillutvalget. MS har primært fokusert på dudebro shooters, biler og service games. Fullstendig likegyldig til Halo, Gears og Forza, men kunne kjøpt PS4 omtrent bare for Bloodborne. Ellers er det jo Persona, Yakuza, Dragon Quest, Final Fantasy, Nioh, Death Stranding, Horizon, God of War. Skal sies at MS har fått enkelte av de seriene nå, og balansen kan fort forskyves noe for de som liker Fallout og Elder Scrolls. Activision bidrar vel bare med mer dudebro, så har neppe altfor mye å si for målgruppene.

Ellers har det jo litt å si for mange at du kan spille spillene du allerede eier på den nye konsollen. VR er også et potensielt salgsargument om du er interessert i sånt, på samme måte som Kinect var før de økset den.

Det kan man på xbox med, helt fra første Xbox 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan man på xbox med, helt fra første Xbox 

Åpenbart ikke hvis det er PS4-spill du allerede eier. 🙄

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Åpenbart ikke hvis det er PS4-spill du allerede eier. 🙄

Ikke det vi pratet om ;) pratet om hva den kan versus 

Gjest AprilRyan
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvorfor?

Fordi jeg liker Playstation bedre. Jeg har hatt Xbox før og det var helt ok det. Nå har jeg kun spilt playstation i mange år og da er det jo der jeg har alt jeg har alt av spill.

Uansett, venter heller til jeg får tak i ps5 enn å kjøpe en helt annen konsoll.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke det vi pratet om ;) pratet om hva den kan versus 

Ja? At Xbox Series X kan spille Xbox One-spill er jo en helt verdiløs egenskap om jeg har en svær samling PS4-spill. Samme gjelder selvsagt andre veien også. Du må da skjønne at man ikke vurderer slikt i et vakuum, men basert på din egen situasjon.

Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Ja? At Xbox Series X kan spille Xbox One-spill er jo en helt verdiløs egenskap om jeg har en svær samling PS4-spill. Samme gjelder selvsagt andre veien også. Du må da skjønne at man ikke vurderer slikt i et vakuum, men basert på din egen situasjon.

Da kan du selge spillene og laste de ned til Xbox 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Da kan du selge spillene og laste de ned til Xbox 

Det blir jo litt vrient hvis de er kjøpt på PSN eller ikke finnes til Xbox. 🙄

Merker jeg sliter litt med å skjønne hva du vil frem til. Du skriver veldig rare innlegg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det blir jo litt vrient hvis de er kjøpt på PSN eller ikke finnes til Xbox. 🙄

Merker jeg sliter litt med å skjønne hva du vil frem til. Du skriver veldig rare innlegg.

Like så

Annonse
Skrevet

Jeg fallt for fristelsen en sein natt og kjøpte til gamezone for 9995.... Pakken er sendt og jeg kan ikke gjøre noe med det. Men det er vel lov å angre og sende denne i retur og få tilbake pengene????

Skrevet
shab skrev (3 minutter siden):

Jeg fallt for fristelsen en sein natt og kjøpte til gamezone for 9995.... Pakken er sendt og jeg kan ikke gjøre noe med det. Men det er vel lov å angre og sende denne i retur og få tilbake pengene????

Du kan selge den for 11 tusen på Finn, mange desperate folk der

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du kan selge den for 11 tusen på Finn, mange desperate folk der

Nei, det gjør jeg ikke. Vil sende tilbake bare.

Skrevet
23 hours ago, shab said:

Nei, det gjør jeg ikke. Vil sende tilbake bare.

Du har to uker returrett på nettkjøp. Hør med butikken.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...