Gå til innhold

Jeg sliter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så sint at jeg klikker snart. 
Jeg har opplevd at personer med «makt» har jugd til meg for å dekke over seg selv. Jeg tåler ikke urettferdighet og går rett i konfrontasjon, dette gjør ting bare verre for meg selv.. da en slik person ikke vil innrømme løgn. 
Jeg kjenner jeg har lagt personen for hat. Jeg sover ikke og er sykmeldt av hele greia 

flere som reagerer slik med folk en skal stole på som juger? 
jeg klarer ikke bare drite i det og tenke at personen er en idiot! 

Anonymkode: 30cdd...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du. Du bør finne ut hvorfor du lar personen ha så mye privat makt over dine følelser. Det finnes mange duster som gjør folks liv vanskelig, men dette handler om at de selv er dårlige folk. Personen du snakker om har definitivt et problem i andre relasjoner også; men tipset er å ikke la personen få denne plassen inni deg. 

Anonymkode: 98d77...74b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lite substans i historien til å ha en mening om det. 

Anonymkode: b1f1c...c39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei du. Du bør finne ut hvorfor du lar personen ha så mye privat makt over dine følelser. Det finnes mange duster som gjør folks liv vanskelig, men dette handler om at de selv er dårlige folk. Personen du snakker om har definitivt et problem i andre relasjoner også; men tipset er å ikke la personen få denne plassen inni deg. 

Anonymkode: 98d77...74b

Jeg tror det handler om at jeg ikke tåler urettferdighet. Jeg tåler ikke at folk med makt jeg stoler på juger, da står lille meg igjen som en idiot som ingen tror på.. hvorfor skal de tro på lille dumme meg fremfor en lege f eks. 
Har opplevd at legen min skulle skrive en henvisning til ortoped. Dette ble bestemt i juni. Jeg har ringt, purret og mast om dette. Ingen svar. Når jeg bestiller en legetime sier han at han sendte henvisningen i juli, og at det er sykehuset sin feil og de som roter. 
Sykehuset fikk henvisningen forrige uke, datert med dato 1. des. Fra legen. 
Her juger legen min meg rett opp i ansiktet fremfor å si at han har gjort en feil. 
Jeg fikk en kopi av henvisningen fra sykehuset, og sendte den på Mail til legen hvor jeg skrev at henvisningen ikke ble sendt i juli som han sa, men i desember som står i hans henvisning med hans underskrift. 
Jeg vet det var smålig av meg å sende denne mailen, at jeg henger meg opp i filleting og virker dramatiserende. 
Men jeg liker ikke at folk som har myndighet lyver over en lav sko og skylder på andre. 
Jeg byttet fastlege tvert. 
dette handler om tillit. Når en lege lyver til deg om helt idiotiske ting brenner han broer. 
andre folk hadde kanskje bare gitt f og ikke brydd seg, men jeg blir helt opptrekk og blir rasende og lei meg når noen behandler meg slik. 
samtidig skammer jeg meg over reaksjonen min 

Anonymkode: 30cdd...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...