Gå til innhold

Hvordan skal dere bruke monogrammet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså til hva? servietter? På innbydelsen? Hvor og hvordan? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde et lite monogram på baksiden av sangheftet, hvor det også sto en liten tekst.

Gjest Gjest_nuwanda_*
Skrevet

På invitasjoner, kirkeprogram, bordkort og meny :-)

Skrevet

Vi bruker monogrammet på alle trykksaker, og på serviettane.. :)

Skrevet
Vi bruker monogrammet på alle trykksaker, og på serviettane.. :)

Hvilken farge har dere på monogrammet da? sort?

Skrevet (endret)
Hvilken farge har dere på monogrammet da? sort?

På save-the-date-korta, invitasjonane, takkekorta og serviettane blir monogrammet stempla med sølv. På festprogrammet, kyrkjeprogrammet, bordplanen, ol, kjem monogrammet til å vere vann-merke i svart/grått..

Endret av veslo
Skrevet
På save-the-date-korta, invitasjonane, takkekorta og serviettane blir monogrammet stempla med sølv. På festprogrammet, kyrkjeprogrammet, bordplanen, ol, kjem monogrammet til å vere vann-merke i svart/grått..

jeg har jo ikke peiliong *ler* hvordan lager du vannmerke?

Skrevet

Takk :)Kan man også legge det inn stort som bakgrunnsbilde med tekst over? Du er flink, du! Skulleønske jeg hadde talentet ditt. Med mitt burde jeg bare kjøpe alt ferdig *ler* Undersøker mulighetene for å lage NOE selv da ;)

Skrevet
Takk :)Kan man også legge det inn stort som bakgrunnsbilde med tekst over? Du er flink, du! Skulleønske jeg hadde talentet ditt. Med mitt burde jeg bare kjøpe alt ferdig *ler* Undersøker mulighetene for å lage NOE selv da ;)

Det er ikkje noko vanskeleg ser du!!! Størrelsen på monogrammet bestemmer du sjølv! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...