kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Altså til hva? servietter? På innbydelsen? Hvor og hvordan?
linky Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Vi hadde et lite monogram på baksiden av sangheftet, hvor det også sto en liten tekst.
Gjest Gjest_nuwanda_* Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 På invitasjoner, kirkeprogram, bordkort og meny :-)
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #4 Skrevet 12. oktober 2005 Vi bruker monogrammet på alle trykksaker, og på serviettane..
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2005 Vi bruker monogrammet på alle trykksaker, og på serviettane.. ← Hvilken farge har dere på monogrammet da? sort?
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #6 Skrevet 12. oktober 2005 (endret) Hvilken farge har dere på monogrammet da? sort? ← På save-the-date-korta, invitasjonane, takkekorta og serviettane blir monogrammet stempla med sølv. På festprogrammet, kyrkjeprogrammet, bordplanen, ol, kjem monogrammet til å vere vann-merke i svart/grått.. Endret 12. oktober 2005 av veslo
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2005 På save-the-date-korta, invitasjonane, takkekorta og serviettane blir monogrammet stempla med sølv. På festprogrammet, kyrkjeprogrammet, bordplanen, ol, kjem monogrammet til å vere vann-merke i svart/grått.. ← jeg har jo ikke peiliong *ler* hvordan lager du vannmerke?
kitekatt Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter #9 Skrevet 12. oktober 2005 Slik! ← Takk :)Kan man også legge det inn stort som bakgrunnsbilde med tekst over? Du er flink, du! Skulleønske jeg hadde talentet ditt. Med mitt burde jeg bare kjøpe alt ferdig *ler* Undersøker mulighetene for å lage NOE selv da
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #10 Skrevet 12. oktober 2005 Takk :)Kan man også legge det inn stort som bakgrunnsbilde med tekst over? Du er flink, du! Skulleønske jeg hadde talentet ditt. Med mitt burde jeg bare kjøpe alt ferdig *ler* Undersøker mulighetene for å lage NOE selv da ← Det er ikkje noko vanskeleg ser du!!! Størrelsen på monogrammet bestemmer du sjølv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå