Gå til innhold

Hund og allergi

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi drømmer fryktelig om hund. Men så er vi jo redd for at vi får oss hund, og brått så blir en av ungene allergiske... 

Så jeg lurte på, hvor lang tid har det gått for dere som er allergiske fra dere fikk hund til dere fikk symptomer? Hvis det er snakk om bare et par uker, så burde det jo kanskje vært mulig at vi fikk låne en hund en ferie el. 

Vi er en familie med allergi og astma. Men ingen av oss har testet positivt for allergi mot dyr. Kun pollen og støv. 

Anonymkode: 97634...1d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke kjøpt hund uten å ha lånt en over tid. Jeg vet ikke hvor fort reaksjonen eventuelt vil komme, men jeg vil tro dere får en god pekepinn etter en måneds tid. Dere burde da helst omgås samme rase so kunne være aktuell for dere. Sjansen for at en av dere kommer til å reagere på en hund når dere har allergi i familien er større enn at  dere ikke gjør det, selv om tester ikke viser positivt utslag på dyr. Det er utrolig trist både for dere og hunden, hvis det skulle vise seg at det ikke går, og at dere må gi fra dere hunden igjen. 

Anonymkode: 0a951...0ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...