Gå til innhold

Vektoppgang

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ligget altfor lavt i kcal den siste måneden, da jeg ble operert for fire uker siden og mistet alt av matlyst. Har gått ned mye i vekt (sikkert muskler også), og er betydelig tynnere. Vil jeg legge på meg masse fett om jeg øker kcal inntaket, men fortsatt er i (sunt) underskudd? 

Anonymkode: 2148c...c34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ligget altfor lavt i kcal den siste måneden, da jeg ble operert for fire uker siden og mistet alt av matlyst. Har gått ned mye i vekt (sikkert muskler også), og er betydelig tynnere. Vil jeg legge på meg masse fett om jeg øker kcal inntaket, men fortsatt er i (sunt) underskudd? 

Litt usikker på hva du spør om her... Om du har et kaloriunderskudd så vil du ikke legge på deg selv om du spiser litt mer enn du gjorde tidligere.

Anonymkode: 15aa5...551

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Litt usikker på hva du spør om her... Om du har et kaloriunderskudd så vil du ikke legge på deg selv om du spiser litt mer enn du gjorde tidligere.

Anonymkode: 15aa5...551

Har ligget på ca 800-1000 den siste mnd (ubevisst). Er så redd for sparebluss, og at jeg vil legge på meg om jeg øker til 1500 igjen, som er der jeg vanligvis ligger for å gå ned noen kilo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...