Gå til innhold

Lage spørreskjema i Windows XP?


Thomasine

Anbefalte innlegg

:) Uff... :sur:

Jeg skal lage et spørreskjema i XP, men får det bare ikke til... :sur::sur:

F.eks:

1. Jeg er .... (Sett kryss)

(og her vil jeg rett og slett ha to bokser (firkanter) hvor de skal sette kryss)

Men det går IKKE!!!! :forvirret:

Når jeg setter inn en firkant fra tegnemenylinja kommer det en enorm firkant hvor det står at jeg skal "opprett tegningen her"??? Men da får jeg jo ikke skrevet det jeg vil rundt... :roll:

Vil ha det slik det var i ME-verdjonen. Da kunne jeg bare sette inn firkanter der jeg måtte ønske og ferdig med det!

Tar gjerne imot tips på hvordan lage et spørreskjema i word? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lag en tabell som du også setter spørsmålene inn i og så fjerner du strekene der du ikke skal ha bokser (rundt spørsmålet). Eller du kan sette det hele opp i Exel på samme måte. Da kan du senere registrere svarene også der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag en tabell som du også setter spørsmålene inn i og så fjerner du strekene der du ikke skal ha bokser (rundt spørsmålet). Eller du kan sette det hele opp i Exel på samme måte. Da kan du senere registrere svarene også der.

Dette svaret må da komme fra en data-person? Innlegget er sikkert godt ment, men det er totalt blottet for god forklaringsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du det til?

Nei, ikke egentlig... :sjenert:

Men etter enda mere knoting klarte jeg å lage små bokser til avkrysning allikevel. :)

Jeg er iallefall fornøyd med resultatet!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...