Gå til innhold

Dere overvektige menn med stor mage

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er to forskjellige kampanjer, begge rettet mot kvinner, ikke menn. Kvinner skal like å være store og de skal like store menn. De skal aldeles ikke finne trente eller tynne menn attraktive fordi da er man kravstor og urimelig og overfladisk. 

Dere atletiske, vakre, modellpene, normale, tynne menn; dere er satt pris på og det er ikke bedre å ha fedme, enn å være sunn og normal og se bra ut. Menn som er metrosexuelle eller setter pris på og tar vare på utseende er undervurderte og sykeliggjort i samfunnet, spesielt på kg. Der er det antatt for å være narsissister, ufølsomme osv. 

Anonymkode: f0cda...c22

Du har på en måte rett, men husk at når kvinner blir fortalt at "feit er fint" eller hva slagordet er nå, så begynner de å tro på det selv og tror at "former" er det samme som 70 kg ekstra :) Det er sykt at dette normaliseres og at det kalles "body positivity" samtidig som man hakker løs på normalvektige og jenter som grenser mot tynne (men på ingen måte noe sykelig). Vi er nok mest enige, men selv om disse kampanjene er rettet mot kvinner, så påvirker det oss menn også (om enn ufrivillig) og jeg har ikke sett like mye "body positivity" for menn, altså at man forherliger feite menn.

Flott å vite at man blir satt pris på 😂

Anonymkode: 50123...9c6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Det er cope for det er ikke sunt eller attraktivt. Hun tenker garantert på andre menn; og det er helt vanlig. Kvinner vil ha genetisk gode og sterke menn. En mann har ingen unnskyldning for å ha fedme. Vi er mange kvinner som har vært i forhold der mannen ikke forstår at han ikke tenner oss pga hans dårlige utseende og helse. For mange av oss har det endt med at vi finner andre menn. Mannens genetikk og utseende er utrolig viktig for reproduksjon. 

Snakk for deg selv. Eller mener du barna jeg og bamsemannen har fått er feilvare fordi han er stor?

Anonymkode: f809a...b2d

Skrevet

Overvekt er jo normal, du trenger ikke "normalisere". Ingen sa jo at Erna var "ikke normal", på grunn av overvekt. Solberg er kanskje ikke så vakker, men folk aksepterte henne som hun er! 

Overvektige menn har det enda lettere! Helt klart, det er ikke en fordel, men jeg synes ikke at overvekt er noe stor hindring i det hele tatt. Kanskje overvektige gutter og jenter mobbes oftere på skolen, men etter utdanningen, fra aldersgruppe 20-25, det er sjelden et tema. Intelligente mennesker snakker ikke mye om utseende, de vet at det er bare overfladisk. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Du har på en måte rett, men husk at når kvinner blir fortalt at "feit er fint" eller hva slagordet er nå, så begynner de å tro på det selv og tror at "former" er det samme som 70 kg ekstra :) Det er sykt at dette normaliseres og at det kalles "body positivity" samtidig som man hakker løs på normalvektige og jenter som grenser mot tynne (men på ingen måte noe sykelig). Vi er nok mest enige, men selv om disse kampanjene er rettet mot kvinner, så påvirker det oss menn også (om enn ufrivillig) og jeg har ikke sett like mye "body positivity" for menn, altså at man forherliger feite menn.

Den kampanjen for å ha overvektige menn og dad bodies som ideal er mer stille og ikke like høylytt. Den er også lettere å støtte da kvinner godhetsposerer mye mer enn menn.

Menn vet at fedme er stygt/usunt på menn og kvinner og er ikke så redde for å si det høyt. Kvinner må godhetsposere for å ha sjanse på fete menn og beholde dem som partner. Noe som er gunstig da det er billigere og enklere å økonomisk cope sammen  enn å bo alene. Nå som det er flere fete menn enn kvinner i Norge, vil denne trenden bare forsterkes jo fete menn blir.

Når vi kvinner har eggløsning så er det mest genetiske alfahanner vi fantaserer om og lyster etter. Jeg merker at mange kvinner skammer seg av dette og forsøker undertrykke det. Det er garantert mange kvinner som misunner vakre MENN og det faktum at slike menn ikke kan eies helt. Slike menn er ment til å ha flere partnere i løpet av livet.

Det programmet med Ronny tidligere i år var GIGACOPE. Harald Eia satte dem lett på plass. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Snakk for deg selv. Eller mener du barna jeg og bamsemannen har fått er feilvare fordi han er stor?

Anonymkode: f809a...b2d

Ikke feilvare. Fedme kan fikses. Det er dog en alvorlig tilstand som egentlig er alt for lett å overføre på avkom om en eller begge foreldre har fedme selv. 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er slitsomt å ha sex med menn med stor mage. Tungt hvis de er på topp. Og ubehagelig med doggy hvis de skal legge magen oppå ryggen min. Og hvis de i tillegg har kort penis er det ofte den nesten ikke rekker frem. Bare såvidt tuppen er inni. Og så blir det bare å ri da. Kjedelig i lengden. Og mye pusting, pesing og svetting. Og det er heller ikke uvanlig at menn med fedme sliter med potens. Lubben er ok, men ikke fedme. Når det gjelder sex. Traff en herlig mann, men han hadde diger mage. Sex var elendig. Så måtte bare avslutte. 

Anonymkode: 4ea28...7de

• Liker 2
Skrevet

Min mann er overvektig med stor mage. Han orker kun å ligge på rygg og bli ridd, og holder kun ut kort tid. Han blir svett og andpusten, har dårlig kondis og klarer ikke å gjennomføre sex som varer mer enn 10 minutter. 

Er ikke mye futt i sexlivet vårt, og i tillegg ser jeg for meg et scenario hvor han bare klapper sammen og dør av hjerteinfarkt midt i akten…

Anonymkode: fcfe7...90f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kvinner har begrenset med egg; derfor er det intuitivt at vi er tiltrukket av de aller beste mennene og vil ha en annen type mann som forsørger, mens vi har barn med alfaen. 

Finnes Zigma som har alt.

Anonymkode: 8baa8...71d

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, godt du vet da 😂 

Kjæresten min tenner vilt på meg, og elsker å kose med flesket mitt! 
og ho er gla i å skjemme meg bort med mengder av deilig mat… 

Anonymkode: 28f5b...892

Hun er en feeder. Hun kommer til å fore deg til døden. 

Anonymkode: 10f76...12f

• Liker 1
Skrevet

Den kampanjen for å ha overvektige menn og dad bodies som ideal er mer stille og ikke like høylytt. Den er også lettere å støtte da kvinner godhetsposerer mye mer enn menn.

Menn vet at fedme er stygt/usunt på menn og kvinner og er ikke så redde for å si det høyt. Kvinner må godhetsposere for å ha sjanse på fete menn og beholde dem som partner. Noe som er gunstig da det er billigere og enklere å økonomisk cope sammen  enn å bo alene. Nå som det er flere fete menn enn kvinner i Norge, vil denne trenden bare forsterkes jo fete menn blir.

Når vi kvinner har eggløsning så er det mest genetiske alfahanner vi fantaserer om og lyster etter. Jeg merker at mange kvinner skammer seg av dette og forsøker undertrykke det. Det er garantert mange kvinner som misunner vakre MENN og det faktum at slike menn ikke kan eies helt. Slike menn er ment til å ha flere partnere i løpet av livet.

Det programmet med Ronny tidligere i år var GIGACOPE. Harald Eia satte dem lett på plass. 

Kjenner jeg sliter litt med å tro på at du er en kvinne.

Anonymkode: 6c992...4f6

• Liker 1
Skrevet

Hvem er det egentlig som hakker på normalvektige og slanke kvinner? Det er jo idealet. Det er tilnærmet null behov for å fremsnakke normalvektige, det er iboende attraktivt og sier seg selv at de aller fleste av oss ønsker å være sånn. Er det virkelig så provoserende at overvektige og kroppspositivister prøver å formidle at "ok, du er tjukk, det er bare et beskrivende ord og sier ingenting om din verdi som menneske eller din moral"? Det handler ikke om forherligelse! Det handler om at man eksisterer i en kropp og det er ganske tungt når du blir bombardert med at den kroppen er stygg, feil, uelskbar. Kroppspositivisme er ment å være en motvekt til det.

Kroppspositivisme handler ikke bare om overvektige kvinner, den bevegelsen er ment for overvektige menn også, i tillegg til alle andre som har en kropp som faller utenfor idealet. Sykdom, funksjonshemning, osv.

Skrevet

Nei, blir ikke sliten. Kan ikke si jeg merker noe forskjell fra da jeg var tynn. Sliter med å komme? Nei, heller det motsatte. Og potensen er som stål.

Men jeg har alltid foretrukket å ligge nederst. Det er favorittstilling uansett hvordan jeg selv ser ut.

Dama liker det også. Hun er liten og nett.

Anonymkode: ef3ec...c45

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Kjenner jeg sliter litt med å tro på at du er en kvinne.

Du bare forsterker argumentet mitt. Kvinner skal tolerere fedme og bare menn har noe i mot det. Kvinner skal ikke ha preferanser eller like vakre menn. Det er kun menn som kan. Skjerp dere. Jeg er en ærlig kvinne som vet hva jeg liker og er ikke redd for å si det. Da må jeg jo være mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinner har begrenset med egg; derfor er det intuitivt at vi er tiltrukket av de aller beste mennene og vil ha en annen type mann som forsørger, mens vi har barn med alfaen. 

Så mange stusselige fedre det er, så stemmer ikke det at dere har barn med alfaen… 

Anonymkode: 19a68...04e

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Så mange stusselige fedre det er, så stemmer ikke det at dere har barn med alfaen… 

Anonymkode: 19a68...04e

Disse er uheldige kvinner som har tatt til takke med menn med dårligere genetikk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...