Gå til innhold

Dere overvektige menn med stor mage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere sex/samleie med partner er slitsomt? Tungt? Vil helst ikke holde på så lenge?

Hvilken stilling er best for dere da? Sliter du med å komme?

Anonymkode: 0bd5d...93d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker det er vel like tungt som for overvektige kvinner med stor mage.

Anonymkode: 28822...bb8

• Liker 2
Skrevet

Ikke noe problem! Jeg er over 170 kg, dama mi er 50 kg. Oftest ligger jeg på rygg å blir ridd, og jeg har ingen problem med å komme. Ellers er det vel doggy som fungerer, og da legger jeg jo magen min på rompa/ryggen hennes, så det er ikke så slitsomt det heller. 
Største utfordringen er egentlig kondisen… Får jo ikke akkurat noen superkondis av å aldri trene, sitte i bil hele dagen, røyke 40-60 sigg om dagen og være overvektig 😂

Anonymkode: 28f5b...892

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Og store hengepupper... 

Anonymkode: 6fc0d...257

Skrevet

Det går ok. Eneste problemet er at deg er litt vanskelig å tørke seg i ræva etter jeg har vært på dass. Dama klager over jeg lukter rumpe

Anonymkode: 90dc2...b64

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Og store hengepupper... 

Anonymkode: 6fc0d...257

Jaaa, gjør dette til enda en tråd for hets av overvektige. Gud FORBY at tjukke folk får diskutere ting i fred.

Anonymkode: 6c992...4f6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ikke noe problem! Jeg er over 170 kg, dama mi er 50 kg. Oftest ligger jeg på rygg å blir ridd, og jeg har ingen problem med å komme. Ellers er det vel doggy som fungerer, og da legger jeg jo magen min på rompa/ryggen hennes, så det er ikke så slitsomt det heller. 
Største utfordringen er egentlig kondisen… Får jo ikke akkurat noen superkondis av å aldri trene, sitte i bil hele dagen, røyke 40-60 sigg om dagen og være overvektig 😂

Dette var ikke estetisk eller medisinsk hyggelig lesing for å si det slik. 

Anonymkode: f0cda...c22

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Men så er det heller ingen som er forpliktet til å gjøre innleggene sine "estetisk og medisinsk hyggelig" for deg. 🤷‍♂️

Anonymkode: 2d29c...a4a

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men så er det heller ingen som er forpliktet til å gjøre innleggene sine "estetisk og medisinsk hyggelig" for deg. 🤷‍♂️

Anonymkode: 2d29c...a4a

Gud være med deg.

Overvekt hos norske menn er et alvorlig problem. Det er en kampanje der ute for å hjernevaske oss kvinner til å tro at fedme er lekkert og sunt nok. Som om vi kvinner ikke har lov å synes vakre modellmenn er attraktive for det er unaturlig. 

• Liker 3
Skrevet

Why?

Skrevet

Gud være med deg.

Overvekt hos norske menn er et alvorlig problem. Det er en kampanje der ute for å hjernevaske oss kvinner til å tro at fedme er lekkert og sunt nok. Som om vi kvinner ikke har lov å synes vakre modellmenn er attraktive for det er unaturlig. 

Dama mi elsker at jeg er en stor bamse, ogjeg elsker at ho er lita… hva er galt med det? 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Dama mi elsker at jeg er en stor bamse, ogjeg elsker at ho er lita… hva er galt med det? 

Det er cope for det er ikke sunt eller attraktivt. Hun tenker garantert på andre menn; og det er helt vanlig. Kvinner vil ha genetisk gode og sterke menn. En mann har ingen unnskyldning for å ha fedme. Vi er mange kvinner som har vært i forhold der mannen ikke forstår at han ikke tenner oss pga hans dårlige utseende og helse. For mange av oss har det endt med at vi finner andre menn. Mannens genetikk og utseende er utrolig viktig for reproduksjon. 

Skrevet

Kvinner har begrenset med egg; derfor er det intuitivt at vi er tiltrukket av de aller beste mennene og vil ha en annen type mann som forsørger, mens vi har barn med alfaen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Synes dere sex/samleie med partner er slitsomt? Tungt? Vil helst ikke holde på så lenge?

Hvilken stilling er best for dere da? Sliter du med å komme?

Anonymkode: 0bd5d...93d

Selvfølgelig vil jeg ikke holde på lenge. Uansett magestørrelse 🐳 😴

Anonymkode: 73efb...b31

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kvinner har begrenset med egg; derfor er det intuitivt at vi er tiltrukket av de aller beste mennene og vil ha en annen type mann som forsørger, mens vi har barn med alfaen. 

Ja, godt du vet da 😂 

Kjæresten min tenner vilt på meg, og elsker å kose med flesket mitt! 
og ho er gla i å skjemme meg bort med mengder av deilig mat… 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, godt du vet da 😂 

Kjæresten min tenner vilt på meg, og elsker å kose med flesket mitt! 
og ho er gla i å skjemme meg bort med mengder av deilig mat… 

Gud være med dere.

Hadde greit å mogge dere begge to; det er min erfaring med slike par som det der. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gud være med dere.

Hadde greit å mogge dere begge to; det er min erfaring med slike par som det der. 

Hva mener du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hva mener du?

greid, ikke greit

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Gud være med deg.

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det er cope for det er ikke sunt eller attraktivt. Hun tenker garantert på andre menn; og det er helt vanlig. Kvinner vil ha genetisk gode og sterke menn. En mann har ingen unnskyldning for å ha fedme. Vi er mange kvinner som har vært i forhold der mannen ikke forstår at han ikke tenner oss pga hans dårlige utseende og helse. For mange av oss har det endt med at vi finner andre menn. Mannens genetikk og utseende er utrolig viktig for reproduksjon. 

Hahah, enig i litt, men om det er noen kampanje for å normalisere fedme så er det for kvinner med "plus size"-modeller etc.

Hvor mange feite menn har vært på forsiden av Cosmopolitan og lignende?

http://womensmediacenter.com/assets/site/main/WMC_FBomb_Tess_Holliday_Cosmopolitan_UK_Facebook_92818.jpg

Kvinner er heldige sånn sett, ingen prøver å fortelle dere at dette er normalt eller sexy.

Anonymkode: 50123...9c6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hahah, enig i litt, men om det er noen kampanje for å normalisere fedme så er det for kvinner med "plus size"-modeller etc.

Hvor mange feite menn har vært på forsiden av Cosmopolitan og lignende?

http://womensmediacenter.com/assets/site/main/WMC_FBomb_Tess_Holliday_Cosmopolitan_UK_Facebook_92818.jpg

Kvinner er heldige sånn sett, ingen prøver å fortelle dere at dette er normalt eller sexy.

Anonymkode: 50123...9c6

Det er to forskjellige kampanjer, begge rettet mot kvinner, ikke menn. Kvinner skal like å være store og de skal like store menn. De skal aldeles ikke finne trente eller tynne menn attraktive fordi da er man kravstor og urimelig og overfladisk. 

Dere atletiske, vakre, modellpene, normale, tynne menn; dere er satt pris på og det er ikke bedre å ha fedme, enn å være sunn og normal og se bra ut. Menn som er metrosexuelle eller setter pris på og tar vare på utseende er undervurderte og sykeliggjort i samfunnet, spesielt på kg. Der er det antatt for å være narsissister, ufølsomme osv. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...