AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #1 Del Skrevet 8. desember 2021 Nå er det noen måneder siden jeg mistet en nær og kjær, og den første akutte sorgen har gått over til å bli et savn og vemod. Vi snakket mye om det før hun døde, at akkurat i år så hun spesielt mye frem til et arrangement som vi hvert år de siste 30 årene har vært på sammen. Og i går ble arrangementet gjennomført, og allerede fra første sekund kjente jeg at hun var med meg. Jeg hørte henne si "dette var koselig" flere ganger. Tårene mine begynte å trille da jeg skjønte at hun var der, det var en så god følelse. Er det andre som har følt noe lignende? Spoiler Om hun var med meg i tankene, eller om hun var med meg "åndelig" har ingen betydning, det var uansett virkelig for meg. Anonymkode: 3da89...475 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2021 #2 Del Skrevet 19. desember 2021 Så godt at du merket at hun var med deg. ❤️ Ja, har opplevd det samme, bortsett fra å høre noen ord. Har følt at vedkommende var i nærheten. Vi hadde en bursdagsfeiring et halvt års tid etter at broren min var borte og det var flere av oss som merket at han var der, niesen min sa at "det så ut som han var her, jeg "så" at han gikk bort og forsynte seg med mat" Kondolerer ❤️ Anonymkode: 8cb27...805 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Del Skrevet 1. januar 2022 Mamma lugger meg kjærlig i håret stadig vekk 10år etter, når jeg gjør noe dumt. De blir ikke borte, de bor så godt i hjertene våre ❤️ Anonymkode: bb295...976 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg har opplevd det samme💕 Om det kun var min ønsketenkning eller om det var åndelig spiller liten rolle for meg, jeg fikk følelsen av at hun var der og at døden ikke var så endelig som jeg engang trodde (om du skjønner). Takk og pris for minner som kan vekke gode følelser når man savner noen💕 Anonymkode: 2172a...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå