Gå til innhold

Medisiner mot generalisert angst

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei har noen prøvd medisiner mot generalisert angst (GAD)? 

Og hjalp det noe?

Jeg blir snart gal av indre uro, skjelvinger,utmattelse, redsel,hjertebank, synsforstyrrelser og følelsen av og ikke være tilstede..  Det er helt FORFERDELIG.... Hvis jeg får angst anfall og gråter så får jeg også migreneafall oppå det hele og det er så vondt og jævlig at jeg kan ikke beskrive det... Det eneste som funker da er og bli holdt rundt og bli massert til jeg blir avslappet og føler meg trygg. 

På mine værste perioder sover jeg ALTFOR mye og er rett og slett drit deprimert og livsgnisten er lik null... Jeg vil bare sove og ikke våkne... Altså ikke dø, men jeg vil bare ikke våkne til enda en dag med helvette... Valium hjelper litt men jeg er forsatt veldig dårlig med det jeg skrev over... Jeg blir bare rusa i tilegg med valium og litt mer rolig... 

Jeg har traumer fra både barndom og et tidligere 13 års forhold med svik, som begge to har ødelagt for og føle meg trygg noen sted... Jeg føler meg aldri elsket, sett og hørt... Annet enn når noen virkelig viser det med handling enn ord.... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...