Gå til innhold

Hvilken brus liker du best?

Fremhevede innlegg

Skrevet

CB julebrus, Bitter Lemon og Tonic Water. Hver for seg - og helst til fest...

Sånn i hverdagen går det i Cola Light Lime eller Sprite Zero.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
CB julebrus

Blir ikke jul uten den. Helt klart. Ingen annen julebrus duger.

Skrevet

:sjarmor: PEPSI MAX!!!!!! i store mengder!

Det man kan kalle " avhengig" :overrasket:

Skrevet
:sjarmor: PEPSI MAX!!!!!! i store mengder!

Det man kan kalle " avhengig" :overrasket:

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! :smilbla:

Skrevet

Glemte julebrus ja, det _MÅ_ være E.C. Dahls sin. Men kun i glassflaske ;) Gleder meg til 1 desember :sjenert:

Skrevet

Jeg er også helt avhengig av Pepsi Max, blir man mer avhengig av lightbrus tro?

Skrevet

Beste brusen er Ananas-brus fra Oscar Sylte. Siden den er vanskelig å få tak i etter at jeg flyttet fra Molde, er Grape Soda en god toer, men den er det heller ikke alle steder de har :( Fanta er greit når jeg ikke får noen av de andre to.

Cola og Solo drikker jeg ikke. Heller ikke Farris (blir litt på siden for det er ikke brus). Men i det store og hele drikker jeg ikke særlig mye brus og det er sikkert bra for vekta for jeg syns ligh-brus generelt er fælt - gir sånn ekkel ettersmak...

Skrevet

Drikker for det meste pepsi-max. Men i blant kjøper jeg mozell-light og cola-light :smile:

Skrevet

Coca cola Light Lime eller Pepsi Max Lemon. Smaker egentlig ikke særlig forskjell mellom pepsi og coca cola, og kjøper dem annenhver gang. Vil ikke være trofast kunde av noen av produktene, derfor skifter jeg på.

Drikker light siden jeg liker det best. Synes de med ekte sukker blir altfor søte for meg. Men føler meg ikke sunnere av å drikke light, føler jo jeg forsøpler kroppen når jeg drikker det (og må ha en liten slurk hver dag :sjenert: )

:)

Skrevet

Varierer mellom pepsi max og mozell light. Er egentlig litt lei av pepsi max nå, synes mozell er litt friskere i smaken :)

Skrevet

Fanta Free (Appelsin)

Sprite Zero

... er mine favoritter....

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Var svoren Pepsi Max-oholiker i mange år, men har nå konvertert til Fanta free grapefruit/pineapple. Av mineralvann er San Pellegrino soleklar favoritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...