Gå til innhold

Tror dere treningssentre blir stengt nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 hours ago, AnonymBruker said:

Pga covid-restriksjoner? Sats?

Anonymkode: c0416...647

Er redd for det. Jeg vurderer derfor å kjøpe et treningsapparat hjemme.  Har nettopp meldt meg inn på treningssenter. Kjipt hvis det stenger. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de ikke blir stengt. Viktigste er at treningssentrene ikke er overfylte, og at folk spriter hender og apparater. 

På treningssenterer som jeg bruker er det godt utstyrt med antibac og det er store skjermer mellom hver maskin. :) . Det er også kun 2-4 personer som trener der når jeg trener. 

For meg er det viktig å ha treningssenteret å gå til. Jeg har problemer med å trene ute i kulden. Og har lettere for å orke å trene gjennom vinteren inne på treningssenteret :). Godt for helse og vekten. Jeg legger så lett på meg rundt magen.  

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt senter er ikke stengt, og tror neppe det blir et nasjonalt grep. Men ser at de har flyttet apparater og tredemøller sånn at det e mulig å holde avstand. Nesten ikke folk der uansett nå! God unnskylding for å droppe treningsrutinene tydeligvis, og også en god tid for folk som er engstelige for å trene pga for mye folk. 

Anonymkode: d53a4...9da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer vel an på hvor ille det blir, kulturbransjen lider jo allerede med de nye tiltakene. 

Anonymkode: 72e97...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det halverte gruppetimer, men det gjør meg ikke noe, er bare å booke en uke i forveien. De sa idag at det skal holde seg sånn. 

Anonymkode: 40889...1f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner meg ikke på folk som absolutt må tråkle seg inn på treningssenter for å opprettholde formen eller gå til innkjøp av dyre treningsapparat. En yoga matte, hoppetau, manualsett og gode joggesko så har du alt du trenger. Treningssenter er tidenes scam. 

Anonymkode: f89e9...aa4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Skjønner meg ikke på folk som absolutt må tråkle seg inn på treningssenter for å opprettholde formen eller gå til innkjøp av dyre treningsapparat. En yoga matte, hoppetau, manualsett og gode joggesko så har du alt du trenger. Treningssenter er tidenes scam. 

Det spørs kanskje litt hva man har lyst å trene? Styrkeløft med småmanualer er ikke særlig effektivt i lengden.

Anonymkode: 73e1b...ab8

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Ok.

Er du klar over hvor dyrt det er om jeg må kjøpe inn stang og ca 200 kilo i vektplater+35+30+27,5 kilos manualer?I tillegg til en benk og squat rack? Da må jeg vinne i Lotto først.

yogamatte og hoppetau er fullstendig meningsløst for min del. Har det fra før. Ligger i boden å støver ned.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

🤡😂

Anonymkode: 316f4...485

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.12.2021 den 23.19):

Pga covid-restriksjoner? Sats?

Anonymkode: c0416...647

fortsetter det og utvikle seg i dette tempoet tror jeg det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (På 8.12.2021 den 20.18):

Håper de ikke blir stengt. Viktigste er at treningssentrene ikke er overfylte, og at folk spriter hender og apparater. 

På treningssenterer som jeg bruker er det godt utstyrt med antibac og det er store skjermer mellom hver maskin. :) . Det er også kun 2-4 personer som trener der når jeg trener. 

For meg er det viktig å ha treningssenteret å gå til. Jeg har problemer med å trene ute i kulden. Og har lettere for å orke å trene gjennom vinteren inne på treningssenteret :). Godt for helse og vekten. Jeg legger så lett på meg rundt magen.  

Beklager, men antibac hjelper ikke mot et luftbårent virus.. Det er som sigarettrøyk. Alle som er i rommet er utsatt for stor smittefare dersom kun 1 person har viruset. Det er også tilstrekkelig at denne personen har oppholdt seg i rommet tidligere på dagen.

Anonymkode: f559f...d08

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja verden vil bedras. Det har aldri vært flere treningssentre og folket har generelt aldri vært i dårligere for,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Egentlig ikke en scam, man betaler for en opplevelse, mere for energien som ligger der en apparatene , hvor ellers i samfunnet kan du møte andre vinner? Som ikke er går i offerrolle men ønsker å skape noe for seg selv! Har lært mye på gymmen og ikke om trening, men om livet! 

Anonymkode: 7113a...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da skjønner du ekstremt lite!

Anonymkode: 97c7b...548

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...