Gå til innhold

Kristian Valen


Hatsumomo

Anbefalte innlegg

Hjem - Kristian Valen

MHK_KristianValen%2B%25281%2Bof%2B4%2529.jpg?chk=979A39

Kjenner ikke fyren igjen.. han ser jo totalt annerledes ut enn før. Hva er det som har skjedd med ansiktet hans?

Har han operert seg? 

(før: første bilde).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har jo vært på rehab. Alkoholiker. Jeg har alkoholikere i familien som blir sånn i fjeset når de går på sterke medisiner

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaNova skrev (18 minutter siden):

Må spørre om du tuller, det er ikke Kristian Valen på det nederste? 

Jo det er han, var nylig på samme fly som han. Tok lang tid før jeg skjønte det var han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har levd et hardt liv, men det der må også være operasjoner? Var en forside i Se & Hør her jeg reagerte på forleden. Nærmer ikke han seg 50? Helt stram i ansiktet. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje la være å diskutere utseende da. Han har vært åpen om sine problemer. Lavmål  gå i diskusjon om hvordan han ser ut nå. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo lett å se at det er Kristian. Noen kilo ekstra, men syns han ser bra ut. Kjekt å se at han er på beina igjen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (8 timer siden):

Kanskje la være å diskutere utseende da. Han har vært åpen om sine problemer. Lavmål  gå i diskusjon om hvordan han ser ut nå. 

Helt sykt. Søppel å gjøre. Mannen er gammel nok til å ikke se ung ut og ingen grunn til å tråkke på en misbruker av alkohol 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var nylig på show, og kunne ikke kjent han igjen uten at jeg visste det var han. Han har heller ikke det sjarmerende mellomrommet mellom fortennene lengre. Men like morsom - og åpen om utfordringer 😊 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...