Hatsumomo Skrevet 7. desember 2021 #1 Del Skrevet 7. desember 2021 Kjenner ikke fyren igjen.. han ser jo totalt annerledes ut enn før. Hva er det som har skjedd med ansiktet hans? Har han operert seg? (før: første bilde). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 7. desember 2021 #2 Del Skrevet 7. desember 2021 Må spørre om du tuller, det er ikke Kristian Valen på det nederste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 7. desember 2021 #3 Del Skrevet 7. desember 2021 Han har jo vært på rehab. Alkoholiker. Jeg har alkoholikere i familien som blir sånn i fjeset når de går på sterke medisiner 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 7. desember 2021 #4 Del Skrevet 7. desember 2021 StellaNova skrev (18 minutter siden): Må spørre om du tuller, det er ikke Kristian Valen på det nederste? Jo det er han, var nylig på samme fly som han. Tok lang tid før jeg skjønte det var han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 11. desember 2021 #5 Del Skrevet 11. desember 2021 Han har levd et hardt liv, men det der må også være operasjoner? Var en forside i Se & Hør her jeg reagerte på forleden. Nærmer ikke han seg 50? Helt stram i ansiktet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 11. desember 2021 #6 Del Skrevet 11. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiominMio Skrevet 13. desember 2021 #7 Del Skrevet 13. desember 2021 Kanskje la være å diskutere utseende da. Han har vært åpen om sine problemer. Lavmål gå i diskusjon om hvordan han ser ut nå. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sedna Skrevet 13. desember 2021 #8 Del Skrevet 13. desember 2021 Sibbe fra Sandnes 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hallepalle2 Skrevet 13. desember 2021 #9 Del Skrevet 13. desember 2021 Det er jo lett å se at det er Kristian. Noen kilo ekstra, men syns han ser bra ut. Kjekt å se at han er på beina igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totti_1 Skrevet 13. desember 2021 #10 Del Skrevet 13. desember 2021 MiominMio skrev (8 timer siden): Kanskje la være å diskutere utseende da. Han har vært åpen om sine problemer. Lavmål gå i diskusjon om hvordan han ser ut nå. Helt sykt. Søppel å gjøre. Mannen er gammel nok til å ikke se ung ut og ingen grunn til å tråkke på en misbruker av alkohol 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 13. desember 2021 #11 Del Skrevet 13. desember 2021 Synes han ser flott ut for alderen, jeg. ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vafle Skrevet 13. desember 2021 #12 Del Skrevet 13. desember 2021 Var nylig på show, og kunne ikke kjent han igjen uten at jeg visste det var han. Han har heller ikke det sjarmerende mellomrommet mellom fortennene lengre. Men like morsom - og åpen om utfordringer 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 13. desember 2021 #13 Del Skrevet 13. desember 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå