AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Jeg er en person som alltid har hatt drømmer og mål og ambisjoner, og stort sett alltid har lykkes med det jeg ønsker å få til. Jeg har mye energi, livsglede og engasjerer meg. Jeg har en jobb jeg liker, er 100% økonomisk uavhengig i form av egen bolig, bil og at jeg har råd til det jeg ønsker meg (uten at jeg kan kalles rik). Jeg har hatt en trygg, stabil og fin barndom. Har aldri vært i skadelige kjærlighetsforhold. Jeg har et sunt selvbilde og normal god selvtillit (er glad i meg selv, men ikke høy på meg selv). Nå nærmer jeg meg 30 år. Og de siste 2-3 årene har jeg følt meg litt fortapt, der jeg føler lite gir meg glede, det er isåfall svært kortvarig glede. Jeg har blitt utredet for ADHD, men har ikke plager nok til å få diagnosen (og det er jo bra). Jeg har en kjæreste som er alt jeg kunne tenke meg, men vet samtidig ikke hvor jeg vil med han (og det har ikke noe med mine følelser for han å gjøre). Den ene dagen tenker jeg at jeg vil stifte familie, for det er sikkert hyggelig, neste dagen synes jeg det er deilig å ikke ha samboer for det er best å bo alene. Jeg er glad i familien min, men synes samtidig det er både trivelig og slitsomt med besøk. Gleder meg til de kommer, gleder meg like fort til de skal dra. Er fornøyd med jobben min, har ingen klager, men har samtidig sendt avgårde søknad og meldt interesse for en annen jobb i dag... Jeg føler livet står stille samtidig som det går alt for fort. Jeg har lyst til å gjøre alt mulig samtidig som jeg synes alt er et ork. Er glad i stabilitet samtidig som jeg er avhengig av små forandringer hele tiden for å holde ting spennende. Jeg røyker i perioder for å prøve å roe meg ned, og akkurat i det jeg tar en røyk er livet litt mer i balanse, samtidig som jeg får svært dårlig samvittighet for å utsette meg selv for noe så helseskadelig. Og derfor røyker jeg heller ikke fast og kan lett gå mange måneder uten en eneste sigarett. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre rett og slett. Jeg sliter generelt med balansen i livet mitt. Alt føles meningsløst samtidig som jeg har 1000 ting å gjøre. Når jeg tar meg fri kjeder jeg meg etter et døgn... Så jeg føler meg ikke utbrent eller deprimert. Samtidig smelter bare dagene sammen i en stor suppe. Anonymkode: e5c6f...abd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Du må finne deg en meningsfull hobby, tro eller politisk engasjement. Gjøre noe som gir deg mening Anonymkode: fbc16...74c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #3 Skrevet 7. desember 2021 Det er helt vanlig å føle det sånn du gjør i den alderen der Anonymkode: fbc16...74c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du må finne deg en meningsfull hobby, tro eller politisk engasjement. Gjøre noe som gir deg mening Anonymkode: fbc16...74c Jeg har flere hobbyer jeg engasjerer meg voldsomt i... Og er også involvert i ulike klubber ol. AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Det er helt vanlig å føle det sånn du gjør i den alderen der Anonymkode: fbc16...74c Men hvorfor? Anonymkode: e5c6f...abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå