Gå til innhold

Korona humor tråd


Gjest AthenaRavenLuna

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Adobyen

Det er stadig noen som deler erfaringer fra pandemien 🤣

😂😂😂

KARANTENE !!!! 
Dag 1
Da er jeg satt i karantene. Jeg er ikke syk, det er bare forhåndsregler siden jeg har vært på ski ferie i Italia. Får prøve å gjøre det beste utav det. 14 dager går kjapt.

Dag 2
Da var kona i karantene også, kjekt det egentlig, da får vi ekstra tid sammen.

Dag 3
Fått gjort mye idag. Fikset skuffen på kjøkkenet blant annet. Fruen er fornøyd. Litt kjedelig å bare være hjemme selv om det er godt med litt fri også.

Dag 4
Dette er faktisk litt koselig, igår lagde vi middag sammen, fruen og jeg. Delte en flaske rødvin til middagen. Synd vi bare hadde en flaske. Vi fikk varer levert på døren, fruen har bestilt på nett, middager, brød og pålegg. Og do-papir! Ekstra pakke do-papir. Sånn for sikkerhets skyld 

Dag 5
Hvorfor kan ikke polet ha hjemmelevering? Begynner å kjede meg litt, får lese en bok eller noe.

Dag 6
Fikk naboen til å gå på polet. Litt ekstra rødvin og noen flasker god konjakk, greit å døyve masinga til kona. Hun vil prate om følelser og sånt. Jeg vil bare drikke litt konjakk og lese kommentarer på nettet. Fikk naboen til å stikke innom butikken og kjøpe litt ekstra do papir også, sånn i tilfelle.

Dag 7
Ble litt for mye konjakk og følelser og sånt igår kveld. Kona er sur, likte visst ikke følelsene mine.Tomt for rødvin. Trenger vi en ekstra pakke do papir?

Fortsatt dag 7
Fikk melding fra mathandlingen på nett at dette var siste levering fra dem noen gang ever! Var visst ikke i deres retningslinjer å dra på polet for folk og jeg hadde trakassert jenta som leverte. Gjennom døra liksom!  Fikk gnålt meg til ekstra pakke dopapir idet minste. Hu kasta den på døra før hu spant avgårde. Trakasserende jeg! Jeg som er for #meetoo? Fjåsejente! Pøh, kunne gjort unntak i disse krisetider og stukket på polet i det minste. Duster!

Dag 8
Blitt utestengt fra Facebook, noen rapporterte  meg, jævla kommunister. Trodde det var ytringsfrihet her i landet. Kjerringa er bare sur og grinete og gidder ikke å svare meg engang

Dag 9
Hang lapp på døra idag, naboene likte dårlig klappeaksjonen min kl 03.00 inatt på verandaen. Faens usolidarisk folk asså. Kjerring-helvete har låst seg inn på soverommet, like greit da får jeg ha konjakken ifred.

Dag 10
Har sendt melding til alle jeg kjenner om noen kan gå på polet for meg, naboene gidder ikke å svare engang. Dustefolk, dustete nabolag, skal selge her, kjøper kan få ett stk kjærring-ræl på kjøpet.

Fortsatt dag 10
Hurra, fikk en kollega til å gå på polet for meg. Og mer dass papir. Kvelden er reddet.

Dag 11
Politiet kom her i fullt smittevernsutstyr og hentet pc og nettbrett. Fikk forelegg for trakkasering på nett. Sa jeg skulle bruke det når jeg gikk tomt for dasspapir. Men de fikk ikke tatt med seg kjerringa sin tlf hahaha. Jeg byttet den mot 2 flasker rødvin og 3 dass ruller. Harde forhandlinger asså

Dag 12
Traff på naboen sin neve. Han var ikke fornøyd med ny klappeaksjon. Han så ikke morsomheten i balleklapp for samfunnet. Selv om jeg gjorde det i min egen stue. Jeg kunne ikke vite at kona hans satt i stua si med fullt innsyn på aksjonen min. Hurpe! Han tar ikke dette med hverken solidaritet eller smittebegrensing på alvor, surpompen.

Dag 13
Kjærring-spetakkelet har stjelt all do papiret mitt, og etter at jeg slo opp igjen den såre nesa mi mot stuegulvet da jeg snubla, fant jeg kun tampongene til kjærringa. Nå har jeg en snor hengende ut av hvert nesebor. Får døyve smertene med mer konjakk. 

Dag 14
Siste dag i karantene. Fy faen for ett helvete det har vært. Det første jeg skal gjøre er å kontakte eiendomsmegler og advokat. Her skal det flyttes og skilles fortere enn noen kan si virus. Kjerringa er bare sur, naboene bare jævlige. Alle kan drite og dra! 

Fortsatt dag 14
Sjefen ringte, jeg er blitt permittert...🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle barna fikk være sammen med sine venner untatt Mona, hun hadde Corona.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Optimo
Athena Catalina skrev (1 minutt siden):

ccffcddd493d71dcf115190738442a2c.jpg

Kan også tolkes som at folk flest heller vil sulte i hjel enn å spise den "maten". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...