Gjest gjesta Skrevet 12. oktober 2005 #1 Skrevet 12. oktober 2005 Bare slektsforhold eller andre ting?
Gjest Gjest_Nuwanda_* Skrevet 12. oktober 2005 #2 Skrevet 12. oktober 2005 Bare slekts/vennskaps forhold. Hadde lyst til å skrive mer, men det ble plassmangel. En annen ting som man skal huske på, er at jo mer man skriver om hver enkelt.... jo lengre tid bruker gjestene på å "fordype" seg i papirene når man setter seg til bords For oss som brudepar ble det plutselig litt merkelig, jeg skjønte ikke hvorfor ingen sa noe, inntil jeg så at alle satt å leste iherdig
Gjest Gjest_Tari_* Skrevet 12. oktober 2005 #3 Skrevet 12. oktober 2005 Akkurat det syns jeg var veldig hyggelig da vi giftet oss. Vi skrev feks. **** Brudens far, er en kjekk kar, et under at han ikke flere grå hår har etter 3 døtre som slekter på far..osv. om de andre gjestene.
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2005 #4 Skrevet 13. oktober 2005 Vi begynte saklig og seriøst omtrent sånn: 'AA - min tante, BB hans kollega' etc. Det var så vanvittig kjedelig, og enkelte var vanskelige å definere (hva kaller man f.eks. hun som var kjæreste med hans avdøde far? enkekjæreste???) at vi begynte å tulle en sein kveldstime og det tok litt av... Før vi visste ordet av det var hele gjestelista fylt med korte beskrivelser som forklarte greit hvem de forskjellige var, men som til dels krevde litt tankevirksomhet f.eks 'vedheng til svigermorvedhengets søster'(han som er gift med søstra til faren min). Det ble mye latter og noen diskusjoner om hva som lå bak beskrivelsene.
Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Er vanskeleg med slike gjeste-presentasjonar altså... Kva har du tenkt til å skrive dark angel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå