Gå til innhold

Er det flere som tenker i samtaler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker som oftest i samtaler, eller i bilder, og dagdrømmer masse. Og når jeg heller snakker inni meg, så er det fordi at jeg konsentrerer meg om noe. Men ellers er det mest sånn at jeg  ser for meg samtaler(ser for meg at jeg snakker med noen), eller tenker i bilde. 

Hvordan er det med dere når dere tenker? Har dere bare en stemme inni dere liksom, eller tenker dere i bilder? Og er det flere som også tenker i samtaler? 

Anonymkode: 3d884...b22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker samtaler eller lange tankerekker, trodde det var helt normalt til jeg leste en tråd her på KG for et par dager siden der noen stilte seg helt uforstående til dette.

Anonymkode: 75202...b23

• Liker 3
Skrevet

Sånn tenker jeg også, lange samtaler i hodet mitt. Er helt mentalt sunn og frisk, bare ekstra oppmerksom på egne tanker.

Anonymkode: 7736b...1b4

• Liker 1
Skrevet

Jeg også. Tenker ekstra godt på den måten. 

Anonymkode: 25f69...fcc

Skrevet

Ja, hver eneste dag.

Anonymkode: 6e709...82b

Skrevet

Det er sånn jeg tenker. 

Anonymkode: 9c7dd...583

Skrevet

Det gjør jeg også, absolutt hele tiden. Har alltid en eller annen sang som "spiller" også, så det er som å høre på to radiokanaler døgnet rundt. Har jeg tv eller annen lyd på kommer det ofte i tillegg, om jeg ikke er dypt konsentrert.

Skrevet

Ble litt lettet nå, over at jeg ikke er den eneste som tenker på den måten😅🙈

Det er veldig interessant å lese om hvordan folk tenker også!

Tamsi skrev (11 minutter siden):

Det gjør jeg også, absolutt hele tiden. Har alltid en eller annen sang som "spiller" også, så det er som å høre på to radiokanaler døgnet rundt. Har jeg tv eller annen lyd på kommer det ofte i tillegg, om jeg ikke er dypt konsentrert.

Jeg pleier også å ha en eller annen sang «på» i hodet mitt!:fnise:

Anonymkode: 3d884...b22

Skrevet
Tamsi skrev (19 minutter siden):

Åh den musikken har jeg også! Har veldig ofte på noe bakgrunnsstøy hjemme for å dempe det. Som nå, har på YouTube og oppvaskmaskinen bråker i bakgrunnen, men en eller annen reklamesang surrer å går likevel. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...