AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #1 Skrevet 7. desember 2021 Er det vanlig å få ekstra hyppige timer på dps i juletiden? Altså hvis man vanligvis har annenhver uke så kan man kanskje få hve ruke i juletiden? Får dere det? (mener dere som har det ekstra vanskelig og er alene i juletiden da). Mener dps poliklinikk. Anonymkode: 1ac93...f58
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #2 Skrevet 7. desember 2021 Nei, det er ikke vanlig. Anonymkode: 711c7...b38 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #4 Skrevet 7. desember 2021 Det er i såfall litt teit at det må gå ut over andre pasienter der. Jeg føler jeg har blitt satt på vent bare, og det er sykt irriterende, for jeg har behov for hjelpe jeg også. Anonymkode: 83c47...6d4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #5 Skrevet 7. desember 2021 Det kommer nok helt an på kapasiteten dems og jeg tror desverre ikke det er vanlig å få Anonymkode: 2604d...ea7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #6 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er i såfall litt teit at det må gå ut over andre pasienter der. Jeg føler jeg har blitt satt på vent bare, og det er sykt irriterende, for jeg har behov for hjelpe jeg også. Anonymkode: 83c47...6d4 Jeg får timer bare annenhver uke så føler ikke akkurat jeg tar så mye plass.. Anonymkode: 1ac93...f58
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #7 Skrevet 7. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg får timer bare annenhver uke så føler ikke akkurat jeg tar så mye plass.. Anonymkode: 1ac93...f58 Tror det er ganske vanlig. Om du skal ha fler, så må de jo kutte ut timer med andre. Anonymkode: 83c47...6d4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2021 #8 Skrevet 7. desember 2021 Jeg strekker meg langt for å gi mine pasienter hyppigere timer ved behov. Jeg ser jo at praksisen er veldig ulik, det er opp til hver enkelt behandler der jeg jobber (DPS). Anonymkode: c9766...798
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2021 #9 Skrevet 8. desember 2021 Jeg gikk på dps for mange mange år siden. I starten fikk jeg timer veldig uregelmessig, annenhver uke, til hver 4 uke, osv. Jeg sa ifra at jeg vil ha forutsigbare timer, og set fikk jeg. Fikk også behov for ukentlig om jeg hadde behov for det. Det er tryggere å åpne opp om noe som krever mye, om en vet en får komme tilbake uken etter. Det blir dårlig behandling om en skal vente en mnd til neste time om en har hatt en tøff time. da blir det lite kontinuitet i behandlingen. egentlig ganske bortkastet Anonymkode: b6bad...a8d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå